خبرهای داغ:

تشکیل ۱۰۲ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در شاهرود

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود از تشکیل ۱۰۲ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون ۸۰۰ نفر اشتغال‌زایی در این صندوق‌ها انجام شده است.
کد خبر: ۹۲۴۵۱۶۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسین میرکریمی با اشاره به ایجاد ۱۰۲ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در شهرستان شاهرود اظهار کرد: در این صندوق‌ها، ۹ هزار نفر افراد بالای ۱۸ سال عضویت دارند و هدف از ایجاد این صندوق‌ها، اشتغال‌زایی و رفع محرومیت در محلات و روستاهاست.
مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود خاطرنشان کرد: در این صندوق‌ها، ۶۰ درصد بانوان و ۴۰ درصد آقایان عضویت دارند و تاکنون ۸۰۰ نفر اشتغال‌زایی مستقیم انجام شده است.
وی ادامه داد: ۱۰ سرویس جهیزیه و ۳۰ بسته لوازم‌التحریر اسلامی از طریق این صندوق‌ها تهیه و به نیازمندان عضو صندوق اهدا شده است.
میرکریمی با اشاره به برپایی ۶ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و محصولات خانگی توسط این صندوق‌ها در شهرستان شاهرود گفت: این نمایشگاه‌ها در راستای حمایت از تولیدکنندگان عضو صندوق‌ها برپا شده و محصولات خانگی و صنایع‌دستی اعضا به فروش رسیده است.
وی با بیان اینکه اشتغال‌زایی صندوق در عرصه‌های مختلف انجام شده، افزود: اشتغال‌زایی ۸۰۰ نفره این صندوق‌ها در عرصه‌های دام و طیور، صنایع‌دستی، صنایع بسته‌بندی، کارگاه خیاطی و ... بوده است.
مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه حق عضویت این صندوق‌ها متغیر بوده و همه این صندوق‌ها دارای اساس‌نامه و قوانین تعریف‌شده هستند، گفت: در تمام اقشار جامعه در شهر و روستا با مشارکت مستقیم خود مردم می‌توان این صندوق‌ها را ایجاد کرد و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار