سردار یوسفعلیزاده:

اهتزاز پرچم ایران در حیاط خلوت آمریکا به اعتبار خون شهداست

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی گفت: اهتزاز پرچم ایران در مکانی که آمریکا آن را حیاط‌خلوت خود می‌دانست به عزت خون شهیدان رخ‌داده است.
کد خبر: ۹۲۴۴۹۱۶
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار حسینعلی یوسفعلی زاده در جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی ۱۶۰۰ شهید دیار سربداران با اشاره به حضور نفت‌کش‌های ایران در آب‌های آزاد و مراوده تجاری با ونزوئلا و تحویل محموله نفتی به این کشور با پرچم جمهوری اسلامی ایران گفت: این اتفاق در اثر مقاومت و عزتی است که به‌واسطه خون شهیدان نصیب ایران شده است.

وی بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف کنگره ملی شهدا روایت صحیح از سیره شهیدان است تأکید کرد: اگر روایت گری صحیح را از این سیره و شیوه بر عهده نگیریم دشمنان این شیوه را تحریف خواهند کرد و روایتی ناصحیح به نسل جوان ما تحویل خواهند داد.

یوسفعلی زاده در ادامه بابیان اینکه اگر دست از راه و رسم شهدا برداریم دشمن هیچ اختلافی با نخواهد داشت تصریح کرد: مشکل دشمن با ایران این است که در برابر زورگویی‌های نظام سلطه ایستادگی و مقاومت می‌کند و این همان روش شهدا است.

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بابیان اینکه هرکس در هر مسئولیتی که هست زیر دین شهدای گران‌قدر است افزود: شهدا علاوه بر مقاومت درس ایثار و وفاداری به ما آموختند تا همیشه پای آرمان‌های انقلاب بمانیم.

وی در با اشاره به برگزاری کنگره‌های ملی شهرستان‌ها استان در طول سال بیان کرد: این اجلاسیه‌ها و برنامه‌ریزی‌ها درنهایت به کنگره ملی ۱۸ هزار شهید استان خراسان رضوی در سال ۱۴۰۰ ختم خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار