خبرهای داغ:

طرح عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان طرح برگزیده کشوری

دکتر جواد قالیبافان عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شاهرود، به عنوان مجری طرح برگزیده در رفع مشکلات و رونق تولید استان‌های کشور برگزیده شد.
کد خبر: ۹۲۴۲۸۶۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، براساس اعلام مدیرکل ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با توجه به برنامه ریزی انجام شده در سال قبل، طرح‌های برگزیده دانشگاه‌ها و مراکز علمی در راستای رفع مشکلات و رونق تولید استان‌های کشور مشخص شدند.
در این راستا طرح تحقیقاتی-کاربردی دکتر جواد قالیبافان عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و رباتیک تحت عنوان «طراحی و ساخت آنتن‌های VIP کوله ای» به عنوان طرح برگزیده شناخته شده است.
در حکمی که از سوی دکتر مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شده است، چنین آمده است:
«مجری محترم طرح برگزیده در رفع مشکلات و رونق تولید استان‌های کشور، نظر به تلاش‌های مستمر جنابعالی در ارتباط با صنعت و دانشگاه و فعال ساختن ظرفیت‌های بالقوه و استفاده مطلوب از فرصت‌های این عرصه در جهت عرضه فناوری و پاسخگویی به نیاز‌های استانی و منطقه ای، بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر این وزارت از ارائه این طرح به عمل می‌آید. امید داریم حلقه ارتباط صنعت و دانشگاه، با دستان توانایتان بیش از پیش تقویت و شاهد پیشرفت همه جانبه کشور در تمامی استان‌ها باشیم. از خداوند متعال برای جنابعالی، موفقیت روزافزون و بهروزی مسالت داریم.».
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار