درگفتگو با بسیج عنوان شد:

وحدت امت اسلام جبهه استکبار و صهیونیسم را در هم می شکند

حجت الاسلام سیدمهران کریم پور، وحدت امت اسلام را عامل شکست جبهه استکبار و صهیونیسم بین الملل دانست.
کد خبر: ۹۲۴۲۵۳۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان گفت: روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه رمضان است که حضرت امام خمینی (ره) در سال 1358 شمسی( رمضان 1399 ق) آن را روز رسمی برای حمایت از مردم فلسطین دانست و از مسلمانان جهان نامگذاری کردند.

حجت الاسلام سیدمهران کریم پور افزود:نامگذاری روز قدس به این مقصود بود که امت اسلام برای  کوتاه کردن دست اسرائیل غاصب و پشتیبانان آن با هم متحد شوند .

حجت الاسلام سید مهران کریم پور تصریح کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس ، با حمایت بسیاری از روشنفکران و هنرمندان مواجه شد و امروز علاوه بر ایران ، در کشورهای مختلفی از جهان ، راهپیمایی و مراسم روز قدس برگزار می شود.

وی ادامه داد: در واقع روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین ، غزه ودیگر کشورهای اسلامی است که در این روز وحدت استکبار ستیزانه امت اسلامی را به همراه دارد.

کریم پورتصریح کرد:‌وحدت امت اسلام جبهه استکبار و صهیونیسم را در هم می شکند.

وی افزود: در روز قدس مردم با حضور در صحنه ، ضمن اجرای دستور و نظر حضرت امام(ره) ،به جهانیان اعلام می کنند که مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان است.

این کارشناس مسایل دینی وسیاسی گفت: با توجه به اینکه امسال بخاطر شیوع کرونا بسیاری از مراسم  های حضور فیزیکی مردم در خیابان وراهپیمایی باشکوه امکان پذیر نیست؛ اما سخنرانی ولی امر مسلمین وپخش مستقیم این سخنرانی ازهمه شبکه های رادیویی وتلویزیونی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که باید ضمن استماع بیانات معظم له در راستای تحقق اهداف والای این روز مقدس بیش از پیش تلاش کنیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار