خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات:

توزیع بیش از 5 هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش "کمک مومنانه" در قاین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه بیش از 5 هزار و 200 بسته معیشتی در بین آسیب دیدگان از کرونا در شهرستان قاینات توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۴۰۵۳۸
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ رضا هزاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات در مراسم دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در حسینیه شهید سلیمانی قاین، اظهار کرد: در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مومنانه با همکاری ارگانها، نهادهای حمایتی، موسسات خیریه و خیرین شهرستان قاین بیش از 3 هزار و 600 بسته معیشتی  با ارزشی بالغ بر 700 میلیون تومان را در بین  نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا در قاین توزیع کردیم.

وی با بیان این که تاکنون 170 میلیون تومان به حساب کمک های مردمی ستاد  واریز شده و در حساب موجود است، گفت: امیدواریم بتوانیم در مرحله سوم رزمایش با شیوه جدیدتری در بحث کمک به نیازمندان اقدام شود که علاوه بر تهیه سبد های غذایی، بتوانیم نسبت به پرداخت اجاره بهای آسیب دیدگان، پرداخت حسابهای دفتری، قبوض برق و آب و گاز اقدام کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات، از مشارکت و همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، هلال احمر، موسسات خیریه غدیر و قبا، آستان قدس رضوی، بنیاد علوی، اداره اوقاف و امور خیریه، بخشداری مرکزی، پایگاههای مقاومت بسیج، موسسه خیریه امیرالمومنین شهرستان در برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: در مرحله دوم که تا ایام لیالی قدر ادامه دارد بیش از 5 هزار و 200 بسته غذایی به همت نهادها و کمک های مردمی در بین آسیب دیدگان شناسایی شده توزیع خواهد شد که امروز هزار و  900 بسته معیشتی توزیع و مابقی نیز طی روزهای آتی تقدیم نیازمندان خواهد شد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار