خبرهای داغ:

ساخت پایانه بار و پارکینگ خودروهای سنگین در شرق شاهرود

فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: طرح جامع شهر شاهرود پس از ۱۰ سال تصویب و برای اجرا به زودی ابلاغ خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۳۸۸۴۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در نشست شورای مسکن این شهرستان، از واگذاری ۳۰ هکتار زمین به شهرداری شاهرود خبر داد و افزود: با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی پایانه بار و پارکینگ خودرو‌های سنگین در شرق شاهرود ایجاد می‌شود.
وی به واگذاری ۸۵ هکتار زمین دیگر به شهرداری شاهرود نیز اشاره و تصریح کرد: در این طرح در گام نخست، پنج و در گام دوم ۸۰ هکتار زمین برای ایجاد فضای سبز، تفرجگاه و مراکز فرهنگی هنری به شهرداری تحویل داده می‌شود، تا با طراحی منحصر به فرد هم سرانه فضای سبز ارتقاء و هم باعث افزایش جاذبه‌های مطلوب شهری شود.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود ادامه داد: خوشبختانه با مساعدت فرمانده نیروی زمینی ارتش و وزرات راه وشهرسازی توافقاتی نیز صورت گرفته که منتظر ابلاغ آن هستیم و زمینه‌های داخل شهر نیز تغییر کاربری داده داده به سرمایه‌ها شهر افزوده خواهد شد.
فخری با تأکید بر لزوم پیگیری حل مشکلات حقوقی مسکن مهر، ابراز کرد: در راستای آماده سازی زیرساخت‌های مسکن مهر، ۳۰ میلیارد ریال برای نصب آسانسور اختصاص می‌یابد و حفاری‌های دستگاه‌های خدمات رسان در حوزه آب، گاز و مخابرات مرمت واصلاح خواهد شد و با پیگیری قضایی پیمانکاران پروژه‌ها محوطه سازی نیز جزء وظایف شهردار قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به طرح جامع شهر شاهرود گفت: این طرح پس از ۱۰ سال با پیگیری استاندار، نماینده مجلس و مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان تصویب و برای اجرا به زودی ابلاغ خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار