خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم

اجاره مجموعه‌های طرف قرارداد اداره ارشاد در قم بخشیده شده است

حسینی کاشانی گفت: اجاره ماه‌های اسفند و فروردین مجموعه‌های طرف قرارداد این اداره کل در استان قم بخشیده شده است.
کد خبر: ۹۲۳۸۸۳۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به بیمه هنرمندان گفت: پیگیری‌های لازم صورت گرفت که بیمه این قشر برای سه ماه استمهال شود، احتمال پرداخت حق بیمه هنرمندان از سوی وزارت ارشاد هم وجود دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: به دنبال کاهش دغدغه مجموعه‌های فرهنگی و هنری استان ناشی از شیوع کرونا هستیم، این مجموعه‌ها از همان روز نخست به دلیل شیوع کرونا تعطیل شدند.

حسینی کاشانی ادامه داد: بیمه هنرمندان خویش فرما است، به همین دلیل امکان ارائه بیمه بیکاری به آن‌ها نبوده است و تلاش‌هایی صورت می‌گیرد تا این مشکل از طریق دیگری حل شود.

وی ادامه داد: اجاره ماه‌های اسفند و فروردین مجموعه‌های طرف قرارداد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان قم بخشیده شده است.

حسینی کاشانی با اشاره به احصاء خسارت مشاغل فرهنگی، هنری و رسانه‌ای از شیوع کرونا تصریح کرد: صاحبان مشاغل فرهنگی، هنری و رسانه‌ای می‌توانند در سه رسته فرهنگی، هنری و رسانه‌ای و تولید محتوای دیجیتال در سامانه وزارت ارشاد ثبت نام کرده و میزان خسارت خود ناشی از شیوع کرونا را ثبت کنند تا از امتیاز‌های دولتی برخوردار شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم یادآورشد: سامانه‌هایی برای جبران خسارت‌های سینما‌های استان قم طراحی شده است و مشکلات این بخش به صورت دقیق مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
ارسال نظرات
آخرین اخبار