علی آزوغ
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری:
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: پایگاه اورژانس ۱۱۵ روستای گرمدره در بخش زاینده رود شهرستان سامان از سوی خیران در حال احداث است.
کد خبر: ۹۲۳۴۸۴۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، محمد حیدری اظهار داشت: پایگاه اورژانس ۱۱۵ روستای گرمدره در بخش زاینده رود شهرستان سامان از سوی خیران در حال احداث است که در آینده نزدیک و بعد از تکمیل در خدمت مردم این شهرستان خواهد بود.

وی افزود: شهرستان سامان یکی از شهرستان‌های گردشگرپذیر چهارمحال و بختیاری است و همه ساله تعداد زیادی مسافر به ویژه در ایام عید نوروز و تابستان وارد این شهرستان می‌شوند، لذا ایجاد و توسعه پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در این شهرستان بیش از هر شهرستان دیگری لازم و ضروری است.

حیدری اضافه کرد: پیش بینی شده است یک پایگاه اورژانس ۱۱۵ دیگر در محل پل زمانخان ساخته شود ولی هنوز عملیات ساخت این پایگاه آغاز نشده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هم اکنون در شهرستان سامان دو پایگاه اورژانس ۱۱۵ سامان و هوره فعال هستند، همچنین دو دستگاه آمبولانس به این شهرستان اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار