خبرهای داغ:

شاهرود علیه کرونا

جمعی از روحانیون، طلاب، فعالان فرهنگی و مذهبی و فرماندهان پایگاه های بسیج شهرستان شاهرود آمادگی خود را برای مقابله با ویروس کرونا در راستای مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اعلام کردند.
کد خبر: ۹۲۲۳۴۶۳
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، امام جمعه شهر بسطام، ائمه جمعه موقت شاهرود و امامان جماعت مساجد و هیئت امنا مساجد و تشکل‌های فرهنگی و مذهبی و هیات مذهبی و پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات شهرستان شاهرود در بیانیه‌ای اعلام حضور و کمک به جامعه بهداشتی و درمانی شهرستان شاهرود بر علیه ویروس کرونا را تاکید کرد:
در این بیانیه که توسط تعدادی از روحانیون و فعالان فرهنگی و مذهبی و فرماندهان بسیج به ریاست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تقدیم شد آمده است:
شاهرود علیه کرونا
رسول خدا که درود خدا بر او و خاندانش باد فرمود: «مردمان، عیال و نان خور خدایند، محبوب‌ترین مردم نزد خدا، کسی است که به عیال خدا نفعی رسانده، خانواده‌ای را خوشحال کند.» الکافی جلد ۲ صفحه ۱۶۴
حضور محترم جناب آقای چمن ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرستان شاهرود
با سلام و احترام
جهاد خدمت رسانی به مردم در حوادث، از اصلی‌ترین دستورات دینی و سفارش‌های ائمه هدی علیهم السلام و از زیباترین خاطرات به یادمانده از سرداران اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای انقلاب اسلامی است.
نظر به شیوع گسترده بیماری کرونا و نیاز به بسیج همگانی نهاد‌های دولتی و مردمی جهت همیاری هر چه بیشتر برای مقابله با این بیماری، جمعی از روحانیون، طلاب، هیات مذهبی، مجموعه‌های فرهنگی تربیتی و پایگاه‌های بسیج شهرستان شاهرود، بر اساس تکلیف شرعی، آمادگی خود را به منظور مشارکت مردمی و خدمت رسانی نسبت به کنترل، پیشگیری و درمان این بیماری، تخت نظارت ستاد ویژه مبارزه با کرونا مستقر در شهرستان اعلام می‌دارد.
این مشارکت در قالب اقداماتی، چون حضور در بیمارستان به منظور کمک در مراقبت از بیماران یا انجام تدابیر فرهنگی جهت افزایش روحیه کادر زحمتکش پرستاری و درمانی، توزیع اقلام بهداشتی، تهیه مایحتاج اقشار بیشتر در معرض خطر (سالمندان، بیماران ریوی و... به منظور جلوگیری از تردد ایشان در اماکن عمومی) و یا هرگونه اقدام دیگری که از سوی نهاد‌های پزشکی رسمی شهرستان و ستاد ویژه مبارزه با کرونا مورد تایید باید قابل اجراست.
امید است با صلاحدید و موافقت دستگاه بهداشتی درمانی شهرستان و تحت نظارت ستاد مربوطه این توفیق در حمایت و یاری متصدیان امر سلامت و خدمت به مردم عزیز نصیب این جمع گردد.
از خدای مهربان توفیق روزافزون همه جهادگران عرصه سلامت کشور و شهرستان شاهرود را مسئلت داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار