خبرهای داغ:
امام جمعه تویسرکان:

ملت ولایتمدار ما به دنبال مجلسی عزتمند است

امام جمعه تویسرکان به مسئله انتخابات پیش روی در دوم اسفندماه سال جاری هم اشاره کرد و گفت: ملت ولایتمدار ما به دنبال مجلسی عزتمند است، چرا که خوب می‌داند مجلسی با اقتدار و آبرومند، نظام را در جهان بیش از پیش عزیز می‌کند.
کد خبر: ۹۲۱۷۰۷۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

ملت ولایتمدار ما به دنبال مجلسی عزتمند استبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت الاسلام مرتضی موحدی در جمع راهپیمایان تویسرکانی با گرامیداشت 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهار داشت: فجر پیروزی سال جاری با چهلم سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» همزمان شده است.

وی بیان کرد: شهید «سلیمان»ی همان سردار دل‌ها، سیدالشهدای مقاومت و سردار کهکشانی با آن همه عظمت از مهمترین شئونات عاقبت بخیری را اتصال به ولایت و رابطه دلی و قلبی با رهبر انقلاب می دانست و بر حمایت از ولی زمان تأکید داشت.

امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه انقلاب، پرچم عزت ایران و آزادیخواهان جهان است، افزود: این وعده الهی است کسانی که دین خدا را یاری می کنند خداوند نیز آنان را در همه حال یاری می‌رساند.

موحدی تصریح کرد: همه ابرقدرت‌های پوشالی و استکبار جهانی مشاهده کردند که چگونه نیروهای انصارالله و یمنی بر دشمنان اسلام غلبه کردند، چراکه آنان تنها به خداوند متعال تکیه داشته و دارند و هیچ‌گاه غیرتشان اجازه نمی دهد زیر بار ظلم و ستم بروند.

وی عنوان کرد: آنانی که حرف از مذاکره و کوتاه آمدن در برابر استکبار جهانی به ویژه امریکای جنایتکار می‌زنند، بدانند که تنها به دنبال ذلت خود و ملت هستند در حالی که نیروی های یمنی و انصارالله با کمک ایرانیان ظلم‌ستیز توانستند به فناوری ساخت سلاح‌های منحصر به فرد برای دفاع از خود دست بیابند و دشمنان خود را نابود کنند.

امام جمعه تویسرکان اظهار کرد: آمریکایی‌ها خود اعتراف کرده‌اند که هر جا ردپا و یادی از سردار «سلیمانی» در هر منطقه از جهان بوده است، مغلوب شده‌اند.

موحدی در ادامه به مسئله انتخابات پیش روی در دوم اسفندماه سال جاری هم اشاره کرد و گفت: ملت ولایتمدار ما به دنبال مجلسی عزتمند است، چرا که خوب می‌داند مجلسی با اقتدار و آبرومند، نظام را در جهان بیش از پیش عزیز می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی بر عزت ایران اسلامی می‌افزاید، افزود: گرچه مردم از تبعیض‌ها، فساد، بی‌تدبیری، عدم شفافیت و ویژه خواری برخی مسئولان گلایه‌مند هستند، اما خوب می‌دانند که حضور پرشور آنان به گفته مقام عظمای ولایت زمینه تشکیل مجلسی قوی، درست و عزت آفرین را فراهم می‌سازد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات