خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه هفته گذشته دشمنان ایران اسلامی تمام توان، استعداد و پول خود را برای آسیب زدن به کشور ایران به میدان آوردند، گفت: دشمنان به واسطه بصیرت و شعور سیاسی ملت ایران این بار نیز نتوانستند کاری از پیش ببرند.
کد خبر: ۹۱۹۴۱۲۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰

دشمنان به واسطه بصیرت و شعور سیاسی ملت ایران کاری از پیش نبردندبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، همایش بزرگ بسیجیان اسدآباد به مناسبت هفته بسیج در سالن شهدای آموزشگاه‌ها برگزار شد و بسیجیان با حضور گسترده خود در این همایش بار دیگر با آرمان‌های ولایت تجدید بیعت کردند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این مراسم اظهار داشت: تا زمانی که بسیج به میدان نیامده بود کشور ایران اسلامی هیچ گونه عملکرد چشمگیر و قابل قبولی نداشت اما در نخستین حضور سازمانی و رسمی بسیج در عملیات فتح المبین صدام شکست خورد و ۲۰ هزار کشته از حزب بعث باقی ماند و ۲۰ هزار نفر از سربازان دشمن اسیر شدند.

سردار مهدی فرجی با بیان اینکه هفته گذشته دشمنان ایران اسلامی تمام توان، استعداد و پول خود را برای آسیب زدن به کشور ایران به میدان آوردند، گفت: دشمنان به واسطه بصیرت و شعور سیاسی ملت ایران این بار نیز نتوانستند کاری از پیش ببرند.

وی تصریح کرد: اگر هفته گذشته امنیت به کشور بازگشت و داستان اشرار و منافقان جمع شد، به علت حضور معنادار و با نجابت بسیج بود که سعی کرد به کسی آسیب وارد نشود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآور شد: افتخار می‌کنیم که نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج و سپاه کشور در اتفاقات هفته گذشته به میدان آمدند اما یک اسلحه به کف خیابان نیاوردند و با نجابت تمام امنیت دوباره را به کشور بازگرداندند.

*بسیج بازوی قوی ولایت است

امام جمعه اسدآباد نیز در این همایش گفت: بسیج به عنوان بازوی قوی ولایت همیشه در لحظات حساس وارد میدان شده است.

حجت الاسلام موسی حسینی‌مجد با بیان اینکه این همایش سومین همایش مردم ولایی اسدآباد پس از۱۳آبان است، افزود:همه ملت ایران بسیجی هستند و راهپیمایی دیروز تهران نیز حرکتی عظیم از طرف ملت تهران برای تجدید بیعت با ولایت بود.

همچنین در این مراسم حاج صادق آهنگران اشعاری در رابطه با اغتشاشات اخیر برای حاضرین اجرا کرد.

دشمنان به واسطه بصیرت و شعور سیاسی ملت ایران کاری از پیش نبردند

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات