خبرهای داغ:
فرماندار ویژه ملایر خبر داد

ایجاد بیش از ۴ هزار شغل در شهرستان ملایر

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به تعهد ۳ هزار و ۲۳۰ نفری اشتغال ملایر در سال جاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴ هزار شغل معادل ۱۷۰ درصد در این شهرستان ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۲۱۴۶۳۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰

ایجاد بیش از ۴ هزار شغل در شهرستان ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، قدرت الله ولدی در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان ملایر اظهار داشت: ۲ میلیارد تومان طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان در دست اجرا است و به زودی تکمیل خواهد شد.

وی افزود: اجرای این طرح‌ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و سند راهبردی توسعه این شهرستان است که باید منجر به اشتغال پایدار و بهبود معیشت مردم شود.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به تعهد ۳ هزار و ۲۳۰ نفری اشتغال ملایر در سال جاری بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴ هزار شغل معادل ۱۷۰ درصد در این شهرستان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: ۷۸ طرح با اعتبار ۳۸۹ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر امسال در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود که ملایر ۴۱ درصد از اعتبارات دهه فجر استان را به خود اختصاص داده است.

ولدی آغاز عملیات اجرایی طرح‌هایی همچون بازارچه صنایع دستی ملایر با ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار، گاوداری ۶ هزار راسی با اعتبار ، افتتاح طرح جنگل کاری ۴۶۰ هکتاری، افتتاح ۴۰۵ واحد بازسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی با ۵۴ میلیارد تومان، بهسازی و آسفالت با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار، افتتاح خط انتقال آب شرب ملایر از سد کلان و آغاز عملیات اجرایی شهرک گلخانه‌ای گنبد با ۱۴۰ میلیارد تومان را از جمله طرح‌های دهه فجر برشمرد.

وی گفت: پست چهارم شهرک ولیعصر(عج) با ۳۷ میلیارد تومان، برق ۶۰ مگاواتی جوکار با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار و خط ۲۳۰ کیلوولت با ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیز در دست اجرا است.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه از ۱۷ فیدر بحرانی ملایر ۱۰ فیدر اصلاح و اجرا شد افزود: ۳۱ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه فرسوده برق ملایر هزینه شد.

ولدی به آغاز عملیات اجرایی ۱۴۰ واحد مسکونی محرومان اشاره و بیان کرد: طرح توسعه شرکت معادن سرمک با ۱۸۰ میلیارد تومان و ۴۳۲ واحد مسکن مهر با ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیز در دست اجرا است که به زودی افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح‌های توسعه‌ای شرکت بافتینه و بافتسان با ۱۵۰ میلیارد تومان در دست اجرا است که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار ویژه ملایر همچنین به در دست اجرا بودن چهارخطه سامن_ بروجرد با ۱۴ میلیارد تومان و چهارخطه محور ملایر_ نهاوند با ۵۴ میلیارد تومان اعتبار اشاره و بیان کرد: ۲۰ واحد تولیدی در ملایر در تملک بانک بود که از این تعداد ۱۶ واحد تعیین تکلیف شد.

ولدی همچنین حضور حداکثری در انتخابات را اولویت مهم برشمرد و تاکید کرد: از جمعیت ۳۰۰ هزار نفری ملایر، ۲۲۷ هزار نفر واجد شرایط رای هستند.

وی قانون‌مداری، رعایت مر قانون، بی‌طرفی کامل و مشارکت حداکثری در گام دوم انقلاب را چهار اصل اساسی در انتخابات عنوان کرد و گفت: ما به این اصول به طور جد پای‌بند هستیم.

فرماندار ویژه ملایر افزود: ۱۹۹ شعبه اخذ رای در سطح این شهرستان پیش‌بینی شده است و سه هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در ملایر هستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تنوع در اجرای طرح‌های عمرانی، تولیدی و اقتصادی در سطح استان و شهرستان نویدبخش خوبی برای آینده است.

حجت الاسلام احد آزادیخواه بیان کرد: دشمنان خواب‌های زیادی برای امنیت و آرامش ملت ایران دیده بودند که شهادت سردار رشید اسلام بسیاری از معادلات آنها را به هم ریخت.

وی با بیان اینکه در این استان و شهرستان رنگ و بویی از تحریم‌ها دیده نمی‌شود افزود: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب و مسیری که امام خمینی(ره) برای ما ترسیم کرد، اقتصاد ما باید اقتصاد غیرنفتی باشد.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس دهم اظهار داشت: بر این اساس ۴۰۰ هزار میلیارد تومان از بودجه سال ۹۹ غیر نفتی است که با نگاه توسعه جدید باید این رقم بودجه را مدیریت کرد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات