خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی سپاه همدان گفت: امسال برنامه گروه‌های جهادی دانشجویی همدان معطوف به بازسازی منازل مسکونی افراد آسیب دیده از سیل در استان شده است.
کد خبر: ۹۱۵۶۹۸۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲

بازسازی منازل سیل‌زدگان محوریت فعالیت گروه‌های جهادی دانشجویی همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، طیب فریادرس با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی اظهار داشت: امسال برنامه گروه‌های جهادی دانشجویی همدان معطوف به بازسازی منازل مسکونی افراد آسیب دیده از سیل در استان شده است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر 18 گروه فعال در امر بازسازی دو یا سه گروه دیگر نیز در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی فعال می‌شوند، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تلاش هستیم، پروژه‌هایی که از ابتدای تابستان آغازه شده‌اند را  تا هفته بسیج و آن دسته از پروژه‌هایی که در انتهای تابستان فعال می‌شوند را نهایتا تا دهه فجر آماده کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان بیان کرد: 18 گروه جهادی به استعداد حدود یک هزار نفر 12 پروژه بازسازی در کبودراهنگ، دو پروژه در رزن و در شهرستان‌های نهاوند، تویسرکان و ملایر نیز چند پروژه دیگر را آغاز کرده و در تلاشند در این پروژه‌ها را کمترین زمان به پایان برسانند.

وی تصریح کرد: بازسازی واحدهای مسکونی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و  با کمک هزینه 75 میلیون تومان برای ساخت، به گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان همدان واگذار شده است.

فریادرس درباره احتمال حضور گروه‌های جهادی دیگر استان‌ها در همدان نیز عنوان کرد: استان همدان هرساله میزبان اردوهای جهادی پزشکی از دانشگاه‌های کشور است اما امسال با توجه به وقوع سیل در استان‌هایی مانند لرستان و گیلان احتمال حضور این گروه‌ها برای خدمت رسانی در این مناطق، بیشتر است.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات