خبرهای داغ:
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند خبر داد

افتتاح 2 پروژه بهداشت و درمان در نهاوند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از افتتاح دو پروژه بخش دوم داخلی بیمارستان آیت قدوسی و اورژانس بیمارستان آیت الله علیمرادیان با اعتباری بالغ بر ۸ میلیاردتومان در دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۴۳۱۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

افتتاح 2 پروژه بهداشت و درمان در نهاونددکتر مومنعلی دارابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک به مناسبت چهل و یکمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: یکی از مهمترین محورهای توسعه، ارائه خدمات بهداشتی ودرمانی است و به یمن نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش دولت تدبیر امید، شبکه بهداشت درمان در راستای استحقاق بخشیدن به بخش های سلامت، طی پنج سال اخیرخدمات بسیار مطلوبی ارائه کرده است.

وی افزود: ترسیم نقشه سلامت شهرستان به گونه ای است که در ابتدای سال۹۸ تعداد چهار پروژه شامل مرکز خدمات جامع سلامت روستای گوشه، شهرک و شعبان و بهسازی بخش داخلی مردان بیمارستان علیمرادیان با اعتبار5 میلیارد تومان در هفته سلامت افتتاح و راه‌اندازی و تعداد 5 پروژه نیز کلنگ‌زنی شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند ابراز داشت: این پروژه‌ها شامل مرکز خدمات جامع سلامت گلشن، انباردارویی مرکز بهداشت، ساختمان پزشکان در بیمارستان شهید آیت الله قدوسی، دیوارکشی مرکز خدمات جامع سلامت فیروزان و ادامه تکمیل ساخت پروژه اورژانس ۱۱۵ سه راهی فارسبان با اعتبار بیش از ۸ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد که در مجموع این تعداد پروژه‌ها در حال ساخت بوده و پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی داشتند.

وی افزود: در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تعداد دو پروژه مهم شامل بخش دوم داخلی بیمارستان آیت قدوسی و اورژانس بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان با اعتبار ۸ میلیاردتومان افتتاح می‌شوند.

دارابی عنوان کرد: همچنین احداث ساختمان و جذب دستگاه ام آر آی با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان که در صورت تجهیز و اتمام کارهای اولیه دستگاه مذکور راه‌اندازی خواهد شد و که عملاً این مهمترین رویکردی است که می‌تواند در زمینه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات تشخیصی ودرمانی در اقصی نقاط شهرستان ارائه خدمات کند.

وی عنوان کرد: در زمینه تجهیزات تشخیص پزشکی با همکاری ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان، مجوز یک دستگاه سی تی اسکن با اعتبار ۲ میلیارد تومان از وزارت بهداشت گرفته شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: راه‌اندازی سامانه الکترونیکی پذیرش ۲۴ نوبت‌دهی کلینیک تخصصی شهرستان که سالیانه بیش از40 هزار نفر مراجعه و پذیرش بیمار دارد که بر همین اساس شهرستان نهاوند دارای 43 پزشک انواع متخصصن به صورت ویژه در بیمارستان‌ها، کلینیک تخصصی و مطب‌ها به مردم خدمات تخصصصی ارائه می‌شود.

وی عنوان کرد: در ابتدای دی ماه 98 بیش از 12 پزشک متخصص از جمله سونوگراف خانم به شهرستان اضافه و در حال ارائه خدمات‌دهی به همشهریان هستند و نیازهای شهرستان به لحاظ انواع متخصص تقریبا برطرف شده است.

دارابی بیان کرد: خوشبختانه در تبیین سیاست‌های دولت تدبیر و امید و به خصوص پزشک خانواده، تمامی مراکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی با اخذ قرارداد با پزشک خانواده از نعمت پزشک، ماما و سایر نیروها برخوردار بوده و با دلگرمی و انگیزه در قالب طرح تحول در سطح بیمارستان و پزشک خانواده در سطح مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی خدمات لازم به مردم ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات