خبرهای داغ:
فرماندار لردگان:

هیچ فرهنگی نمی تواند فرهنگ ایثار و شهادت را از ذهن ما پاک کند

فرماندار لردگان در زنگ انقلاب دانش آموزان این شهرستان گفت: هیچ فرهنگی نمی تواند فرهنگ ایثار و شهادت را از ذهن ما پاک کند.
کد خبر: ۹۲۱۳۳۹۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ، زنگ انقلاب همزمان با آغاز چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی در دبیرستان شاهد لردگان با حضور  فرماندار  و جانشین ناحیه مقاومت لردگان و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان و شورای مدرسه و با همکاری بسیج دانش آموزی نواخته شد .

گفتنی است : 200 نفر دانش آموز بسیجی در این مراسم شرکت داشتند .

این دانش آموزان بسیجی هم زمان با نواختن زنگ انقلاب با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و با فریاد "الله اکبر ، خمینی رهبر" و "مرگ بر استکبار جهانی"، بر ادامه راه نورانی امامین انقلاب اسلامی در مبارزه با ظلم و ستم تاکید کرده و یاد امام و شهدا را زنده نگه داشتند .

در ادامه بسیجیان دانش آموز با نواختن این زنگ تاکید کردند که همچنان یاد مردم شهدا و ایثارگری های آن ها و امام شهدا در اذهان مردم انقلابی ایران زمین زنده است و دانش آموزان و آینده سازان این کشور ادامه دهنده راه شهدا هستند .

 فرماندار شهرستان لردگان طی سخنانی هدف از تحصیل را کسب مهارت و فن آوری در زمینه های مختلف علمی دانست و افزود : هرساله این ایام فرخنده را با حضوردانش آموزان بسیجی جشن می گیریم ، تا استکبار جهانی بداند ، هیچ فرهنگی و هیچ ایده ای نمی تواند جایگزین فرهنگ اسلام در جامعه ما ایرانیان شود و توسعه هیچ فرهنگی نمی تواند فرهنگ ایثار و شهادت را از ذهن ما پاک کند .

قربانپور افزود : ما همواره پیرو ولایت و رهبری هستیم و خواهیم ماند .

در ادامه این مراسم به سه تن از دانش آموزان که تاریخ تولد آنها 12 بهمن بود هدایای اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار