خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های همدان خبر داد

برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و تربیتی به‌مناسبت دهه فجر در زندان‌های استان همدان

مدیركل زندان‌های همدان گفت: مهم‌ترین محور برنامه‌های دهه فجر امسال توجه ویژه به چهلم شهید بزرگوار سپهبد «قاسم سلیمانی» و برنامه‌ریزی در این خصوص، برگزاری برنامه‌های قرآنی، فرهنگی، هنری و تربیتی در زندان‌های استان همدان است.
کد خبر: ۹۲۱۳۲۶۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸

برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و تربیتی به‌مناسبت دهه فجر در زندان‌های استان همدانپژمان پروین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریك به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: اداره کل زندان‌های همدان در راستای برگزاری هر چه با شکوه‌تر جشن‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین اهداف و ارزش‌های انقلاب و به منظور آگاهی بخشی، امیدآفرین و خودباوری در بین زندانیان، برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کند.

وی بیان كرد: مهم‌ترین محور برنامه‌های دهه فجر امسال توجه ویژه به چهلم شهید بزرگوار سپهبد «قاسم سلیمانی» و برنامه‌ریزی در این خصوص، برگزاری برنامه‌های قرآنی، فرهنگی، هنری و تربیتی در زندان‌های استان است.

مدیركل زندان‌های همدان افزود: آذین‌بندی فضای بیرونی و داخلی اداره کل زندان‎های استان، دیدار با خانواده معظم شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و تقدیر و تجلیل از مقام شامخ شهدا، برگزاری جشن دهه فجر ویژه کارکنان و خانواده آنها، تکریم کارکنان، سربازان و مددجویان برتر وموفق در عرصه قرآنی، ورزشی، هنری، ورزشی و... از جمله برنامه‌های اداره کل زندان‌های همدان در دهه فجر است.

وی در ادامه تشکیل ستاد برگزاری برنامه‌های دهه فجردر اداره کل و کارگروه‌های ویژه در زندان‌های استان، شركت در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، هنری، مسابقه كتابخوانی با موضوع انقلاب و روحیه انقلابی و شهادت‌طلبی و همچنین برگزاری مسابقه کتابخوانی سیره و روش زندگی حضرت زهرا(س) ویژه مددجویان بند نسوان، مسابقه نقاشی و خاطره‌نویسی با موضوع انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را از دیگر برنامه‌های این دهه برشمرد.

پروین تصریح کرد: همچنین بهره‌مندی از ظرفیت‌های نمازهای جماعت و سخنرانی روحانیون معزز در بین الصلاتین در این دهه در راستای ترویج ارزش‌های نظام و انقلاب به ویژه برجسته‌سازی نام و یاد امام راحل و ترویج رهنمودهای مقام معظم رهبری، حضور یکپارچه و پر شور کارکنان همانند سال‌های گذشته در راهپیمایی عظیم ٢٢بهمن، اجرای تئاتر توسط گروه‌های تئاتر زندان، پخش سرودهای انقلابی در فضای اداره كل و زندان‌ها و ارائه تسهیلات ویژه به مددجویان و خانواده آنان از قبیل مددكاری، اعطای ملاقات حضوری و مرخصی از مهم‌ترین برنامه‌های  این اداره كل است.

وی برگزاری محافل انس با قرآن کریم به یاد بود شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، برگزاری نمایشگاه کتاب در زندان‌های استان با ترویج فرهنگ کتابخوانی با اصول و ارزش‌های انقلابی و بصیرت‌افزایی، ارسال پیامک با محتوایی مرتبط با دهه مبارکه فجر از بیانات امام (ره) و مقام معظم رهبری را از دیگر برنامه‌ها در دهه فجر بیان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات