خبرهای داغ:
در اولین روز از ایام الله دهه فجر صورت گرفت؛

ادای احترام و تجدید بیعت مدیران استان همدان با شهدا

همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر، استاندار، جانشین فرمانده سپاه و مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همدان با حضور در گلزار شهدا به مقام والای شهیدان ادای احترام کردند.
کد خبر: ۹۲۱۲۵۶۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

ادای احترام و تجدید بیعت مدیران استان همدان با شهدابه گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر، استاندار، جانشین فرمانده سپاه و مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همدان با حضور در گلزار شهدا ضمن ادای احترام به مقام والای شهیدان با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

استاندار همدان در این مراسم با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ایران است.

سید سعید شاهرخی ابراز داشت: استکبار جهانی چشم دیدن انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را نداشته و به همین دلیل همه توانایی و امکانات خود را در راه تخریب این انقلاب و ناچیز شمردن دستاوردهای آن بسیج کرده است.

وی ادامه داد: به لطف ملت ایران و رهبر معظم انقلاب با هوشیاری، تمام نقشه‌ها و تلاش‌های دشمنان بی‌اثر و شکست خورد، و به لطف خداوند چهل‌ویکمین سالگرد انقلاب اسلامی را در ایام‌الله دهه فجر جشن خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات