خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

ارسال اولین محموله کمک‌های مردمی نهاوند به مناطق سیل‌زده

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: اولین محموله از کمک‌های مردمی شهرستان نهاوند به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.
کد خبر: ۹۲۱۱۹۸۴
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱

ارسال اولین محموله کمک‌های مردمی نهاوند به مناطق سیل‌زدهسرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: در سیل اخیر که قسمتی از استان سیستان و بلوچستان را دربر گرفت جمعی از هموطنان عزیزمان با خساراتی مواجه شده‌اند و نیازمند کمک‌ سایر مردم نوع‌دوست ایران اسلامی هستند.

وی افزود: در راستای کمک به مردم این منطقه سپاه ناحیه نهاوند اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی عموم مردم در سطح شهرستان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت: اولین محموله از کمک‌های مردمی روز سه‌شنبه در قالب یک دستگاه کامیون به مناطق سیل‌زده اعزام شد.

وی اضافه کرد: این محموله به ارزش ۱۷۰ میلیون تومان بوده که از این مقدار بالغ بر ۲۶ میلیون تومان به صورت نقدی و مابقی در قالب اجناس و اقلام اولیه شامل خوراک، پوشاک، لوازم بهداشتی و ... بود.

مختاری در پایان افزود: سپاه ناحیه نهاوند همچنان آماده دریافت و جمع‌آوری کمک‌های مردمی است و کسانی که قصد کمک دارند می‌توانند کمک‌های خود را به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج یا سپاه ناحیه نهاوند تحویل دهند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات