خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان خبر داد
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان از پیشرفت 60 درصدی 187 واحد مسکونی سیل‌زده در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۷۱۱۸
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱

پیشرفت 60 درصدی 187 واحد مسکونی سیل‌زده در استان همدانسردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد در حاشیه افتتاح خانه‌های بازسازی شده سیل‌زدگان روستاهای اسدآباد ، اظهار کرد: سیل اخیر گریبان‌گیر برخی از مناطق استان همدان هم بود که بازسازی 500 واحد مسکونی به سپاه واگذار کردند که حدود 230 مورد از آنها به صورت مرمت و بازسازی بود که ساخته و تحویل مردم شد.

وی ادامه داد: از تعداد 500 واحد مسکونی سیل زدگان 250 واحد مسکونی نیز احداثی بود  که 187 مورد از آنها بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند و امیدواریم بتوانیم آنها را کامل کنیم.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: در سطح شهرستان اسدآباد هم حدود 22 واحد مسکونی در دست بازسازی است که پنج واحد از آنها به مددجویان و مردم واگذار شد.

وی گفت: بازسازی واحدهای مسکونی با مشارکت خود مردم، دستگاه‌های دولتی و بسیج سازندگی بوده است که توانستیم در این مدت کوتاه آنها را به مددجویان و مردم تحویل دهیم.

سردار مجیدی با بیان اینکه در زمان افتتاح خانه های بازسازی شده آسیب دیده سیل هدایایی را نیز تقدیم این خانواده ها کرده ایم، گفت: این هدایا شامل تخته فرش، تلویزیون و پتو و پوشاک و یک سبد غذایی است که از طریق کمک های مردمی جمع‌آوری شده است.

 

ارسال نظرات