مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج عشایری استان:

شهادت سردار سلیمانی مصداق «ما رایت الاجمیلا» بود

مراسم بزرگداشت شهادت سید الشهدای جبهه ی مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور کارکنان رسمی و وظیفه ناحیه مقاومت عشایری چهارمحال و بختیاری برگزار شد .
کد خبر: ۹۲۰۶۳۱۹
|
۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم حجت الاسلام سید محسن حسینیان نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان ضمن عرض تسلیت شهادت سرداردلها و سیدالشهدای جبهه مقاومت و همرزمانش وهمچنین شهادت أم الائمه صدیقه طاهره حضرت فاطمه ی زهرا (سلام الله علیها) گفت: این روزها ایران حال و هوای دیگری داشت و از شور و هیجان عجیبی برخوردار بود.

حجت الاسلام حسینیان افزود: صحنه های زیبا و با عظمتی که انسان را ناخوداگاه به یاد فرمایش حضرت زینب(سلام الله علیها) می اندازد که فرمودند.«ما رایت الاجمیلا». این اقیانوس جمعیت واین رستاخیزعظیم جز زیبایی و جزعظمت چیز دیگری نبود. می توان گفت شهادت سردار سلیمانی وهمرزمان عزیزش در جبهه مقاومت مصداق "رإیت الا جمیلا " بود.

وی گفت: این روزها عزت، عظمت و زیبایی اسلام حقیقی و نه اسلام آمریکایی و انگلیسی و نه اسلام وحشیانه ی داعشی به جهانیان نشان داده شد.

 حسینیان افزود: این روزها انسانیت، همدلی و وحدت، محبت وع شق واقعی به رهبران الهی، به مردان مجاهد و عشق به همه ی خوبیها نشان داده شد. این روزها برتری نظام مقدس جمهوری اسلامی، الهی بودن و مردمی بودن و اقتدارش را همه دیدند.

این مقام مسئول ادامه داد: و این چیزی نیست جزء تحقق وعده ها و سنتهای الهی.«مَنْ كانَ يُريدُالْعِزَّةَ فَلِلَّهِ الْعِزَّةُجَميعاًإِلَيْهِ يَصْعَدُالْكَلِمُ الطَّيِّبُ وَالْعَمَلُ الصَّالِحُ يَرْفَعُهُ وَالَّذينَ يَمْكُرُونَ السَّيِّئاتِ لَهُمْ عَذابٌ شَديدٌوَمَكْرُ أُولئِكَ هُوَ يَبُورُ» .

حسینیان گفت: سردارعزیزمان،سردارهمه خوبیها بود. سردار عشق و محبت، سردار تواضع وشجاعت، سردار عبادت و توکل، سردار خدمتگزاری و ولایتمداری بود.

 وی بیان کرد:حاج قاسم سلیمانی سراسر الهی شده بود، وقتی با اطمینان کامل وبا قدرت اعلام می کند کمترازسه ماه دیگر طومار داعش برچیده خواهد شد، داعشی که تریلیونها دلار برایش هزینه شده بود،چیزی جزقدرت معنوی و ارتباط خاص باخداوند متعال نیست. وقتی درساعات نزدیک به شهادتشان آن جملات عجیب را می نویسند،که «خداوندا مرا بپذیر، خداوندا عاشق دیدارتم همان دیداری که موسی را ناتوان از ایستادن ونفس کشیدن نمود. خداوندا مرا پاکیزه بپذیر»نشان از رهایی این مرد بزرگ از کالبد خاکی خود دارد و« إِلَيْهِ يَصْعَدُالْكَلِمُ الطَّيِّبُ وَالْعَمَلُ الصَّالِحُ يَرْفَعُهُ » خداوند هم با عشق تمام او رادرآغوش خود گرفت.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت عشایری استان گفت:سردار سلیمانی با تمام وجود بر سر عهدی که با خود( خود را پاکیزه کرد)، با مردم ( خدمتگزار واقعی مردم بود) وبا خدای خود( عبد و بنده ی حقیقی خدا بود)بسته  بود، ایستاد« ومن المؤمنین رجال صدقوا ماعاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»ومردان واقعی اینگونه اند.

وی اظهار کرد:دشمن با این ظلم و نامردی بزرگ، تصورات باطلی در ذهن می پروراند غافل از اینکه،« و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین»خداوندکیدآنها رابه خودشان برگرداند.خون این شهدای عزیزعاشورای دیگر به پا کرد، شور و شعور و بصیرت را هزاران برابرکرد، اتحاد و همدلی ملتهای مسلمان را بیشتر و روحیه جهاد و شهادت را تقویت نمود و چهره ی نکبت استکبار را بار دیگر نمایان تر کرد.

 حسینیان در پایان خاطر نشان کرد: اما انتقام سخت فقط در حوزه نظامی که بحمدالله بارقه هایی از آن با اقتدار دامان دشمن را گرفت نیست. باید تلاش کنیم فرهنگ غنی خود را در داخل تقویت و به سراسر جهان صادر کنیم. باید در جهت تولید علم و رشد اقتصادی کشور قدم برداریم. باید هر کدام از ما آن وظیفه ای که بر عهده گرفته ایم را با تمام وجود چون حاج قاسم سلیمانی درست انجام دهیم و باید با نهایت توجه و دقت بهترینها را برای تصدی امور انتخاب کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار