خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی :

تفکر بسیجی بالاترین امتیاز و افتخار است

حجت الاسلام والمسلمین قاسمپور در نشست بصیرتی دانش آموزان دبیرستان امامت لردگان، تفکر بسیجی را بالاترین امتیاز و افتخار دانست.
کد خبر: ۹۱۹۳۷۱۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ، نشست روشنگری و آئین گرامیداشت چهل سالگی بسیج  در دبیرستان امامت لردگان برگزار شد.

حجت الاسلام قاسمپور در این نشست بصیرتی؛ با اشاره به اینکه 40 سال مسیر انقلاب با موفقیت سپری شده است، گفت: هیچ توطئه ای را در دنیا سراغ ندارید که می شود برای یک ملت یا یک کشور به کار برد؛ اما دشمن در برابر ما اجرا نکرده باشد.

این کارشناس مسایل دینی و سیاسی، افزود: روزی نبوده است که دشمن از ایران غافل باشد و در گام دوم انقلاب این مسئله نیز به وضوح توسط رهبر معظم انقلاب بیان شده است.

حجت الاسلام قاسمپور با گرامیداشت هفته بسیج؛  نقش بسیج را در تبیین اهداف، چشم انداز، سیاست گذاری ها و آرمان انقلاب موثر و ضروری دانست و تصریح کرد: امروزه بسیج و بسیجی از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

وی اظهار داشت: تفکر بسیجی بالاترین امتیاز و افتخار است، وجه تمایز شما بسیجیان با دیگران در همین نکته است.

این کارشناس مسایل دینی و سیاسی گفت: همه رشادت های شهدای ما در طول این چهل سال به دلیل همین تفکر بسیجی و ولایت پذیری بوده است و شما دانش آموزان هم باید ادامه دهنده راه شهدا باشید و تفکر بسیجی را روز به روز در خودتان تقویت کرده و با درس خواندن و پیشرفت چشمگیرتان در همه عرصه ها دل ملت و رهبر را شاد کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار