خبرهای داغ:
در جلسه ستاد تنظیم بازار شاهرود مطرح شد:

از بازرسی ۱۲۹۴ واحد صنفی تا افزایش ۳۸ درصدی پرونده تعزیزاتی در شاهرود

در جلسه ستاد تنظیم بازار شاهرود مطرح شد: از بازرسی هفت هزار و ۲۹۴ واحد صنفی تا افزایش ۳۸ درصدی پرونده عای تعزیزاتی در شاهرود
کد خبر: ۹۱۹۳۳۰۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
از بازرسی ۱۲۹۴ واحد صنفی تا افزایش ۳۸ درصدی پرونده تعزیزاتی در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد رضا کاملی در نشست ستاد تنظیم بازار شاهرود در سالن جلسات فرمانداری با بیان اینکه در سال جاری یک هزار پروانه کسب صادر شده است افزود: با این تعدادصور، تعداد واحد‌های صنفی این شهرستان به ۹ هزار واحد افزایش یافت.
وی خاطر نشان کرد: از ۹ هزار واحد صنفی شهرستان ۷۰۰ واحد جواز کسب ندارند که اقدام لازم برای صدور پروانه کار انجام شده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود از بازرسی هفت هزار و ۲۹۴ واحد صنفی خبر داد و تصریح کرد: این بازرسی‌ها توسط گشت‌های مشترک با اتاق اصناف، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.
کاملی با بیان اینکه تاکنون ۵۳۹ پرونده برای متخلفان تشکیل شده، اظهار کرد: بیشترین تخلفات مربوط به کم‌فروشی، گران‌فروشی، درج نکردن قیمت، کالای قاچاق و صادر نکردن فاکتور بوده است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود گزارش‌های دریافتی از ستاد خبری را ۴۷۷ مورد اعلام کرد و افزود: کمبود نیروی انسانی و نبود وسیله نقلیه مناسب بازرسی‌ها را با مشکل مواجه کرده است.
کاملی با بیان اینکه افزایش قیمتی در بازار میوه و تره بار نشد، تصریح کرد: قیمت گوجه فرنگی به علت سرمازدگی و برودت هوا افزایش داشته که با ورود گوجه از استان‌های جنوبی متعادل خواهد شد.
حسین سعدالدین رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شاهرود هم گفت: از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۶۴۱ پرونده تشکیل شده که از این تعداد یک هزار و ۶۰۹ پرونده رسیدگی و رای صادر شده است.
وی با بیان اینکه تشکیل پرونده نسبت به سال گذشته ۳۸ درصد افزایش داشته، افزود: امسال برای ۲۰۱ مورد تخلف قاچاق کالا پرونده تشکیل شده که از این تعداد ۱۶ پرونده مربوط به قاچاق دام است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار