حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر:

بسیج یک نیروی ایمانی بدون جایگزین است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع) با تاکید بر اینکه بسیج یک نیروی بدون جایگزین است، اظهار کرد: همگان می دانند که بسیج یک نیروی ایمانی است.
کد خبر: ۹۱۹۳۲۸۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدامان الله حسینی صدر شامگاه سوم آذرماه در مراسم دومین شب جشن چهل سالگی بسیج که با حضور جمع کثیری از بسیجیان و اقشار مردم در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار شد، ضمن تبریک سالروز چهل سالگی بسیج، گفت: امام راحل(ره) شجره طیبه بسیج را بنا نهاد و امروز برکات این شجره طیبه در همه جهان مشهود است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، افزود: ایستادگی و پایداری بسیج بعد از گذشت چهل سال با برکات فراوانی که در این سال ها رقم زده است، افتخار همه بسیجیان و شهدایی است که بسیجی وار زندگی کردند و در راه مقدس اسلام جان خود را فدا کردند.

وی با تاکید بر اینکه بسیج یک نیروی بدون جایگزین است، اظهار کرد: امروز همگان این را می دانند و درک کرده اند که بسیج یک نیروی ایمانی است، که جایگزینی در امت اسلامی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر با اشاره به اینکه امروز زیر سایه بسیج؛ امنیت در سوریه، عراق، لبنان و فلسطین برقرار است، تصریح کرد: امروز جلوه های خدمات بسیج را در همه جا می بینیم و مدافع اصلی امنیت در کشور ما بسیج و اندیشه و تفکر نورانی بسیج است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امام راحل(ره) شجره طیبه بسیج را در کشور ما به عنوان ام القراء ایران اسلامی و جهان اسلام ایجاد کردند، که امروز همه کشورهای اسلامی از فرهنگ بسیجی بهره می برند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار