خبرهای داغ:
مسئول اردویی سپاه ناحیه شاهرود:

اعزام ۴۰۰ دانش آموز شاهرودی به راهیان نور/اعزام خانواده شهدا عملیات محرم

مسئول اردویی سپاه ناحیه شاهرود از اعزام ۴۰۰ دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و افزود: یک اتوبوس از خانواده شهدا و ایثارگران عملیات محرم نیز در قالب کاروان استانی به منطقه شرهانی اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۲۷۸
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
اعزام ۴۰۰ دانش آموز شاهرودی به راهیان نور/اعزام خانواده شهدا عملیات محرمجعفر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اعزام ۴۰۰ دانش آموز دختر به اردوی راهیان نور اظهار کرد: در اولین مرحله اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی ۸ دستگاه اتوبوس به استعداد ۴۰۰ نفر از شاهرود به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.
وی افزود: این اردو از ۲۹ آبان ماه به مدت ۴ روز است که دانش آموزان از مناطق عملیاتی جنوب در اسنان خوزستان و یادمان‌های شهدا از جمله دهلاویه و هویزه و طلائیه و شلمچه و فاو بازدید خواهند کرد.
مسئول اردوی سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به اعزام کاروان به منطقه عملیاتی محرم نیز گفت: این کاروان ۲۷ آبان ماه به مدت ۴ روز با حضور خانواده شهدا و رزمندگان عملیات محرم برگزار می‌شود که از شاهرود یک دستگاه اتوبوس به استعداد ۴۴ نفر اعزام خواهند شد.
وی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب در موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اردوی راهیان نور را در این راستا دانست و افزود: اردو‌های راهیان نور تاثیرات فراوانی را بویژه در قشر نوجوان و جوان جامعه داشته است که باید حمایت‌ها از این اردو‌ها بیشتر و بیشتر شود تا اثرگذاری خود را در جامعه ما که مورد تهدیدات نرم دشمنان است داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها