خبرهای داغ:

اعزام ۲۵۰ دانش آموز دختر شاهرود به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از اعزام ۲۵۰ نفر از دانش آموزان دختر شاهرود به اردوی راهیان نور جنوب کشور در ۲۸ آبان ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۸۸۷۱
|
۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
اعزام ۲۵۰ دانش آموز دختر شاهرود به اردوی راهیان نوربه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در جلسه ستاد راهیان نور دانش آموزی شاهرود به میزبانی فرمانداری شهرستان شاهرود با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب بر موضوع اردوی راهیان نور و اعتلای آن اظهار کرد: تاکید رهبر انقلاب بر اردوی راهیان نور نوجوان و جوانان است چرا که این اردو‌ها بسیار بر این قشر جامعه اثرگذار می‌باشد.
وی با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور شاهرود گفت: اولین اعزام ۲۸ آبان تا سوم آذر با حضور دانش آموزان دختر و در بهمن ماه کاروان پسران دانش آموزی و بعد از آن کاروان دانشجویی و تا ۱۴ فروردین ماه ۱۳۹۹ کاروان‌های مردمی حضور پیدا خواهند کرد.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه در اولین مرحله ۲۵۰ دانش آموز دختر در قالب شش اتوبوس اعزام خواهد شد افزود: ظرفیت این اتوبوس‌ها ۴۴ نفر است که روای و روحانی و سرپرست و امدادگر و مسؤول اتوبوس جمعا شش نفر در کنار ۳۶ دانش آموز حضور دارند.
وی هزینه پرداختی دانش آموزان را ۷۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: مابقی هزینه‌ها را آموزش و پرورش و سپاه و دستگاه‌های اجرایی متقبل می‌شوند.
خوشقدم با تاکید بر اینکه اردوی راهیان نور بر روی دانش آموزان بسیار اثرگذار است اظهار کرد: اردو‌های راهیان نور یک معجزه است و این کار با توجه به حضور در مناطق عملیاتی و ایثارگری‌ها سبب شده یک انقلابی در موضوعات فرهنگی در جامعه ایجاد شود و همه باید کمک کنند که این برنامه اجرا شود.
احمد خرم سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود نیز در این نشست با اشاره به اینکه راهیان نور یک بحث ارزشمند و فرهنگی است و بازخورد‌های مثبت گرفته شده از آن و تاکیدات مقام معظم رهبری در این باب باید مورد توجه باشد گفت: باید تلاش همه دستگاه‌ها بر اجرای خوب این برنامه باشد و از ظرفیت‌ها در کاهش هزینه‌های اردوی راهیان نور بدرستی استفاده شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها