خبرهای داغ:

دیدار مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان با مسئول معاونت تربیت بدنی سپاه قائم آل محمد (عج) استان

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان با مسئول معاونت تربیت بدنی سپاه قائم آل محمد (عج) استان
کد خبر: ۹۱۸۷۸۳۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان با مسئول معاونت تربیت بدنی سپاه قائم آل محمد (عج) دیدار کرد.
این جلسه در راستای تعامل و همکاری در حوزه تربیت بدنی پایوران و بسیجیان صورت گرفت.
در این جلسه که با حضور مسئول حوزه بسیج دانشجویی استان سمنان، مسئول تربیت بدنی ستاد و مسئول تربیت بدنی ناحیه دانشجویی صورت گرفت، محمد شوقانی، تربیت بدنی را یکی از عوامل تاثیر گذار در تقویت و تربیت جسم و روان برشمرد و از آن به عنوان یکی از نیازمندی‌های لازم نیرو‌های شاغل در سپاه اعلام یاد کرد.
وی هدف اصلی ورزش سازمانی را آمادگی جسمانی دانست و بیان کرد که تربیت بدنی استان آمادگی همراهی و کمک به تمامی نواحی از جمله ناحیه دانشجویی را در حوزه تربیت بدنی کادر و بسیجیان دارا می‌باشد.
وی با تاکید بر اهمیت سامانه جدید تربیت بدنی افزود: کلیه اطلاعات پایوران در این سامانه بارگذاری شده و تمامی حضور و غیاب‌ها و تست‌های ورزشی در آن ثبت و جوابگوی تمامی استعلامات از طریق سامانه خواهد بود.
وی در ادامه از ظرفیت خوب ناحیه دانشجویی در راستای برگزاری مسابقات ورزشی حوزه‌ها و پایگاه‌ها در قالب برنامه‌های طرح اعتلا یاد کرد و تصریح کزد: ناحیه دانشجویی در راستای برنامه‌های ابلاغی برنامه کوهنوردی با ظرفیت ۱۰۰ نفر را برای بسیجیان دانشجو می‌تواند برگزار نماید و اعتبارات آن از طریق طرح و برنامه استان و ناحیه واگذار خواهد شد که این برنامه در ۶ ماهه دوم سال باید برابر با پیگیری‌های فرمانده سپاه استان انجام گیرد و از ناحیه دانشجویی درخواست نمود در طرح جهادی اصلاح ساختار رقابتی به معاونت تربیت بدنی مساعدت داشته باشند.
وی همچنین برای مسئول جدید تربیت بدنی ناحیه آرزوی موفقیت نمود و ادامه داد: هر چه در این حوزه پیگیری و ممارست صورت گیرد نشاط بیشتری در بین کارکنان تجلی پیدا خواهد کرد
بخشیان با گرامیداشت ایام ماه ربیع الاول و میلاد با سعادت پیامبر اکرم صلی الله از حمایت و همراهی تربیت بدنی سپاه استان با تربیت بدنی ناحیه دانشجوی تقدیر و تشکر نمود.
وی با توجه به جوان دانستن شاغلین در ناحیه دانشجوی اظهار کرد: همه همکاران آمادگی لازم در جهت کسب و تقویت آمادگی جسمانی را دارند.
وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که بتوان تعامل خوبی در راستای ورزش سازمانی برای نیرو‌های پایور ایجاد نمود تا به هدف نهایی که تقویت و حفظ چابکی و آمادگی جسمانی است، دست یافت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار