بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان

کد خبر: ۹۱۸۷۶۵۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷

فَلَمَّا نَسُوا مَا ذُكِّرُوا بِهِ أَنْجَيْنَا الَّذِينَ يَنْهَوْنَ عَنِ السُّوءِ وَأَخَذْنَا الَّذِينَ ظَلَمُوا بِعَذَابٍ بَئِيسٍ بِمَا كَانُوا يَفْسُقُونَ
و چون هر چه به آنها تذکر داده شد در آن غفلت ورزیدند ما هم آن جماعت را که از کار بد منع می‌نمودند نجات بخشیدیم و آنان را که ظلم و ستمکاری کردند به کیفر فسقشان به عذابی سخت گرفتار کردیم.
(سوره اعراف آیه 165)

 چهلمين سالروز تسخير سفارت استعمار كبير و در عين حال حقير در حالي فرا مي رسد كه خاورميانه آماج دسيسه و فتنه هايي پليد مي باشد.
و اين مهم بازخواني وقايع و حك آرمان ها را بر لوح جان و بضيرت و دورانديشي مكاتب آن را ضروري و غيرقابل اجتناب مي نمايد.
حماسه اي كه با گذشت چهل سال هر روز بيش از پيش مورد انتقاد و هجمه خودفروختگان و مزدوران قرار مي گيرد تا مبادا منجر به توسعه نتايج متعالي آن شود.
آري،استقلا ل و آزادي بهاي گزافي دارد و پرداخت آن بها خارج از عهده كاسه ليسان و سگاني است كه سر بر پاي امپرياليست جهان خواري نهاده اند تا مبادا پرده غفلت و خانه آمالشان با صداي تازيانه اي دريده و در هم تنيده شود.
ديدن نوكراني ذليل چون آل سعود و جنايات مزدوران امپرياليست و رذالت هاي صهيونيست ، پاسداشت چنين روزهایی(13 آبان و ... ) و بصيرت بيش از پيش را گوشزد مي كند.
بسيج جامعه پزشكي استان كرمانشاه تاكيد مي كند روز 13 آبان روز استواري ملت ايران در مقابل ترفند استكبار جهاني است و جوانان انقلابي ايران زمين راهي را كه گذشتگان ولايت مدار در سال هاي پيش با اقتدار آغاز كرده اند ، با قوت و قدرتي بيشتر ادامه خواهند داد و در اين راه استوارتر از گذشته ضمن حمايت از ملت هاي مظلوم جهان، مبارزه با استكبار و ظلم را سرلوحه خروشان خويش قرار خواهند داد.
این سازمان ضمن نويد سرنگوني خفت بار استكبار جهاني با الهام و استعانت از فرمايشات مقام معظم رهبري( مد ظله العالي ) حضوري پر شور و آگاهانه را وظيفه همگاني ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و خصوصا جامعه دانشگاهی مي داند.

ارسال نظرات