بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن

سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با صدور بیانیه‌ای از آحاد مردم، برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۷۸۳۷۳
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸

متن بیانیه به شرح زیر است:

دهه مبارک فجر یادآور دلاوری‌های مردمی انقلابی است که به ندای حق طلبی و عدالت جویی رادمردی الهی، لبیک گفته و با فداکاری و جانفشانی‌های بسیار بساط حکومت جنایتکار، منحوس و طاغوتی پهلوی و اربابان جنایتکارش را برچیدند و در ۲۲ بهمن ۵۷ به بهای اهدای جان خود و عزیزانشان، شهد شیرین پیروزی نوشیدند.

امروز به برکت این انقلاب و خون این شهیدان و هدایت و راهبری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مدظله العالی) شاهد ایجاد تحول و پیشرفت در تمامی عرصه های علم و فناوری و مظاهر پیشرفت در کشور هستیم که یکی از این مظاهر تحول شگرف، حوزه سلامت کشور می باشد.

این تحول در حوزه سلامت یکی از عرصه‌های کارآمدی انقلاب را به نمایش گذاشته و امروز علوم پزشکی با اتکا به مبانی معرفتی اسلامی و تعریفی متعالی به خواستگاه رویش هزاران تن از اساتید و نخبگان در این حوزه بدل شده است، و اینک جامعه پزشکی با درنوردیدن مرزهای دانش جهانی در انجام پیچیده‌ترین اقدامات درمانی در داخل کشور و نیل به شاخص‌های مطلوب بهداشتی و دسترسی آسان و ارزان به خدمات پزشکی و گسترش چتر بیمه‌ای، حوزه‌های نوینیِ از مبانی حکمت اسلامی را در قالب تبین عملی مفاهیم متعالی اخلاق پزشکی و پرستاری اسلامی، سلامت معنوی و نیز طب سنتیِ علمی و مبتنی بر شواهد را در جهان پایه گذاری و دنبال می‌نماید.

و دقیقا تمامی دشمنی های نظام سلطه و استکبار جهانی با نظام مقدس جمهوری اسلامی به دلیل همین پیشرفت ها و موفقیت هاست، و نشان دهنده ی این مطلب که ما راه را به رهبری امام عظیم الشان خود درست رفته ایم و تا رسیدن به قله باید به این مسیر ادامه دهیم.

در پایان بسیج جامعه پزشکی کشور بار دیگر بر حفظ و حراست از مبانی، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید ورزیده و ضمن تجدید میثاق با امام خمینی (ره) و خلف صالحش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از تمامی اقشار و آحاد مختلف مردم مؤمن و بصیر به خصوص اعضای پرتلاش جامعه پزشکی کشور، برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن دعوت می‌نماید.

ارسال نظرات