مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: به مناسبت دهه کرامت ۲۰ تیم پزشکی به مناطق محروم و نیمه برخوردار استان لرستان اعزام می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۴۸۱۹
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، عبدالوحید ملک آرا، مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان درباره اعزام تیم تخصصی و عمومی به سراسر استان لرستان گفت: به مناسبت دهه کرامت جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از هفتم مرداد ماه به مدت یک هفته ۲۰ تیم تخصصی و عمومی به مناطق محروم و نیمه برخوردار شهری و روستایی سراسر استان اعزام می‌شوند.

وی در ادامه افزود: تیم‌های پزشکی شامل متخصص، پزشک عمومی، دندانپزشک، بینایی سنج، ماما، پرستار، کار‌شناس مبارزه با بیماری‌ها که تیم را برای ارائه خدمات بهتر به اهالی این مناطق همراهی می‌کنند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به اینکه علاوه بر خدمات درمانی و بهداشتی خدمات دندانپزشکی نیز به شکل رایگان به اهالی مناطق ارائه می‌شود، عنوان کرد: برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌های واگیر، بهداشت محیط و خانواده، همچنین راه‌های پیشگیری از آن به شکل چهره به چهره توسط کار‌شناسان مریوطه انجام می‌شود.

ملک آرا، درباره اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم استان بیان کرد: تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم ونیمه برخوردار پااعلم، معمولان پلدختر، علی‌آباد، شاپهنه، میانرودان، عزیزآباد ازنا، سرنچه، جهان آباد بروجرد، منطقه سراب چنار،روستاهای تابع الشتر، بیرانشهر، مناطق عشایرنشین الیگودرز، روستاهای دلفان و مساجد کوهدشت اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان در پایان تصریح کرد: مراجعه کنندگانی که بنا به تشخیص پزشکان درمانگر نیاز به خدمات تخصصی‌تر در مراکز استان داشته باشند با هماهنگی و مساعدت به شکل رایگان خدمات مورد نظر را دریافت خواهند کرد

ارسال نظرات