خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

مقاومت دستور قرآن و سیره‌ امام حسین(ع) است

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه مقاومت، دستور قرآن و سیره‌ امام حسین(ع) و تجربه زندگی است، گفت: اگر در طول این ۴۰ سال توانسته‌ایم در مقابله با این هجمه‌ دشمنان ایستادگی کنیم و پیروز شویم نتیجه رویکرد مقاومت است.
کد خبر: ۹۱۸۷۱۳۷
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

مقاومت دستور قرآن و سیره‌ امام حسین(ع) استبه گزارش سرویس طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در مراسم صبحگاه دانش‌آموزی مدرسه مبتکران با تبریک ایام ماه ربیع الاول و هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: هر فرهنگی بر اساس آموزه‌های خود، محوری دارد.

وی افزود: عمده تفاوت فرهنگ ما با فرهنگ غرب در این است که فرهنگ آنها لذت محور است و هر شخصی در خانواده به دنبال خوشگذرانی خود است، اما فرهنگ ما محبت محور است به طوری که در قرآن آمده است اگر خدا را دوست دارید پیامبر(ص) را اطاعت کنید.

امام جمعه نهاوند ابراز داشت: اگر مکتبی مقاومت محور شود پیروز خواهد شد و رزمندگان ما نیز مقاومت کردند و به دنبال شهادت می‌رفتند تا انقلاب اسلامی پا برجا بماند.

وی تصریح کرد: اگر ما خدا را بشناسیم محبت نیز به دنبال آن به وجود می‌آید و همچنین اطاعت‌پذیر خواهیم بود و به همین خاطر محور دین ما بر محبت امام و ولایت و اولیاء خدا است.

مغیثی با بیان اینکه مقاومت، دستور قرآن و سیره‌ امام حسین(ع) و تجربه زندگی است، اظهار کرد: اگر در طول این ۴۰ سال توانسته‌ایم در مقابله با این هجمه‌ دشمنان ایستادگی کنیم و پیروز شویم نتیجه رویکرد مقاومت است.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل در چند سال اخیر چندین شکست را تجربه کرده است و این نشأت گرفته از مقاومت حزب الله و گروه‌های انقلابی مقاومت است.

امام جمعه نهاوند در پایان با اشاره با سخنی از رهبری انقلاب مبنی بر دشمن‌شناسی و مقاومت و مقابله در برابر آنان افزود: امروز دیگر دشمن جرأت زورگویی و مقابله با ایران و اسلام را ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات