خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: بیش از ۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج دانش‌آموزی در نهاوند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۶۹۳۰
|
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲

برگزاری بیش از ۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج دانش‌آموزی در نهاوندسرهنگ علی مختاری در گفتگو با سرویس بسیج دانش آموزی خبرگزاری بسیج در نهاوند با تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی با بیان اینکه بسیج یکی از تدابیر امام راحل(ره) بود، اظهار کرد: یکی از تدابیری که امام راحل در ماه‌ها و سال‌های پایانی عمر خود مطرح کردند و پس از ایشان نیز مقام معظم رهبری این تدبیر و هدف را دنبال کردند این بود که بسیج باید در همه اقشار شکل بگیرد و تشکیل بسیج دانش‌آموزی دنباله‌ این تدبیر بود.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن افزود: بنا بر اذعان امروز سران استکبار، بهترین عامل برای تسلط غرب بر روی ایران، شبکه‌های فضای مجازی است.

فرمانده سپاه نهاوند ادامه داد: دشمنان با بهره‌گیری از شبکه‌های فضای مجازی و ماهواره سعی می‌کنند فکر، اندیشه و باور جوانان و نوجوانان را به بی‌بند و باری سوق دهند.

وی تصریح کرد: در راستای مبارزه با اهداف شوم دشمن تجهیز جوانان و نوجوانان به سلاح علم، فکر، اندیشه، دانش و اعتقاد و باور از اهداف سپاه است.

مختاری با اشاره به برگزاری بیش از ۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج دانش‌آموزی در نهاوند ادامه داد: شعاری که در هفته بسیج دانش‌آموزی امسال مطرح است شعار «دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» است و دانش‌آموزان باید این شعار را سرلوحه زندگی فردی، اجتماعی و خانوادگی خود قرار دهند تا بتوانند با توانمندی بیشتری از ارزش‌های متعالی پاسداری و حفاظت کنند.

وی با تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی در نهاوند گفت: اهم برنامه‌های این هفته شامل اجرای صبحگاه مشترک در مدارس سطح شهرستان، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموزی و حضور سازمان یافته دانش‌آموزان در نماز جمعه و دیدار با امام جمعه است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: فضاسازی مناسب مدارس، راه‌اندازی هیئت‌های دانش‌آموزی و اجرای طرح شهید «بهنام محمدی»، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری حلقه‌های صالحین و برگزاری هیئت اندیشه‌ورز نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین نشست بصیرتی فرماندهان واحدهای مقاومت دانش‌آموزی، تهیه و توزیع برشور به مناسبت ۱۳ آبان، برپایی نمایشگاه عکس و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور نیز به مناسبت این هفته برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات