خبرهای داغ:

ماهانه سه هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری شاهرود/۸۰ درصد تماس ها عملیاتی است

سرپرست بخش پاسخگویی به شکایات مردمی ۱۳۷ شهرداری شاهرود گفت: به طور میانگین روزانه ۱۰۰ تماس و ماهیانه ۳۰۰۰ تماس از سوی شهروندان با ۱۳۷ شهرداری شاهرود برقرار می شود که از این مقدار ۸۰درصد عملیاتی می شود.
کد خبر: ۹۱۸۵۰۷۳
|
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مهدی مزجی در جمع خبرنگاران به معرفی اجمالی مجموعه ۱۳۷ پرداخت و اظهار کرد: ۱۳۷ یکی از شماره‌های ۳ رقمی است که این روز‌ها برای تعداد زیادی از شهروندان جا افتاده و از تعداد تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ این موضوع کاملاً مشهود است.
مهدی مزجی، افزود: شهروندان می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز با اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری تماس گرفته و اگر مشکلی در منطقه، کوچه و محل زندگی خود داشته باشند را اعلام کرده تا جهت رفع آن‌ها اقدامات لازم انجام شود.
وی ابراز کرد: در این اداره همکاران ما به صورت شبانه روزی در سه شیفت کاری (۸ صبح تا ۲ بعداز ظهر، ۲ تا ۸ شب و ۸ شب تا ۸ صبح فردا) پاسخگوی مردم هستند.
سرپرست بخش پاسخگویی به شکایات مردمی ۱۳۷ شهرداری شاهرود، اظهار کرد: وقتی شهروندان با شماره ۱۳۷ تماس می‌گیرند، تماس آن‌ها بلافاصله به منطقه مورد نظر اعلام شده، که بر حسب طبقه بندی پیام‌ها معمولاً سه دسته می‌شوند پیام عادی، پیام‌های اطلاع رسانی و پیام‌های فوری مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
مزجی، بیان کرد: البته پیام‌های فوری مثل ترکیدگی لوله‌ها و یا موارد رفع خطر سریعاً پس از تماس شهروندان، طی تماسی با منطقه مورد نظردر میان گذاشته می‌شود تا به صورت فوری مورد پیگیری قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه ۳ بخش پاسخگویی، بازخورد و بازرسی در این اداره فعال است، عنوان کرد: رسیدگی کارکنان اداره ۱۳۷ بسیار خوب است و مشکلات مردم را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری می‌کنند.
سرپرست واحد پاسخگویی به شکایات مردمی اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شاهرود با بیان اینکه نوک پیکان این اداره به شمار می‌رود، گفت: در تماس با سامانه ۱۳۷ شماره مخاطب ثبت و طرح مشکل، آدرس دقیق و منطقه شهری از شهروندان سؤال می‌شود تا مشکل به منطقه مربوطه اعلام شود.
مزجی ضمن بیان این مطلب که کارشناسان شاغل در این بخش اطلاعات کاملی در رابطه با بخش‌های عمرانی، خدماتی، ترافیکی و ... دارند، افزود: معمولا در این تماس‌ها شماره تلفن همراه شهروندان برای ارسال کد رهگیری پیام، دریافت می‌شود.
وی تاکید کرد: در بخش پاسخگویی اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شاهرود موارد مطرح شده شهروندان به شهرداری منطقه مورد نظر ارسال و طی زمان معین پاسخ منطقه دریافت می‌شود.
سرپرست بخش پاسخگویی به شکایات مردمی ۱۳۷ شهرداری شاهرود گفت: به طور میانگین روزانه ۱۰۰ تماس و ماهیانه ۳۰۰۰ تماس از سوی شهروندان با ۱۳۷ شهرداری شاهرود برقرار می‌شود که از این مقدار ۸۰ درصد عملیاتی می‌شود.
مزجی با اشاره به اینکه، پس از اینکه تماس شهروندان برقرار و پیام آن‌ها ثبت می‌شود، پیام به منطقه ارسال و منطقه بررسی و جوابیه ارسال می‌شود، ابراز داشت: مدت زمان ارسال جوابیه به نوع پیام بستگی دارد، بعضی از پیام‌ها مربوط به خدمات شهری است که سریعاً پاسخ داده می‌شوند، اما درخواست‌های مربوط به بخش عمرانی همچون آسفالت کوچه‌ها و معابر، چون زمان لازم دارد، کمی بیشتر به طول می‌انجامد.
وی با بیان اینکه وقتی پیام همراه با جوابیه به این اداره باز می‌گردد، همکاران واحد بازخورد با شهروندان تماس می‌گیرند و پیگیری می‌شود که آیا درباره مورد مطرح شده آن‌ها اقدامی انجام شده یا خیر؟، اظهار کرد: پس از آن با توجه به جواب شهروندان پیام اگر رضایت بخش باشد بایگانی و در غیر این صورت برای بررسی بیشتر به منطقه برگردانده می‌شود.
برخی پیام‌ها و مشکلات که حتی با پیگیری‌های واحد بازخوردبرطرف نشده اند به واحد بازرسی ارجاع می‌شود.
سرپرست بخش پاسخگویی به شکایات مردمی ۱۳۷ شهرداری شاهرود تصریح کرد: واحد بازرسی به محل گزارش شده شهروندان اعزام و مورد را از نزدیک مشاهده می‌کنند، عکس می‌گیرند و اگر نیاز باشد پیگیری ویژه‌ای انجام تا نتیجه مطلوب حاصل شود و اکثر تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ شهرداری شاهرودی پیرامون خدمات شهری و مواردی همچون نظافت، جمع آوری بازیافت و پس از آن مباحث عمرانی و ترافیکی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها