خبرهای داغ:

وقوع ۵۴۳حادثه در شاهرود

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود، با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون در این شهر ۵۴۳حادثه رخ داده است، گفت: ۳۹۱مورد از این حوادث امداد و نجات بوده است.
کد خبر: ۹۱۸۵۰۶۸
|
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹
وقوع ۵۴۳حادثه در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد حسن رضایی شاهرودی با بیان اینکه از مجموع ۵۴۳ حادثه رخ داده در ۶ ماه اول سال جاری،۱۵۲ مورد مربوط به آتش سوزی و مابقی مربوط به امداد و نجات شامل، تصادفات، انفجار، سقوط از ارتفاع، سقوط در چاه، آبگرفتگی، مزاحمت حیوانات، آسانسور و ... بوده است.
وی ضمن بیان این مطلب که ماهیانه چهار هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری شاهرود برقرار می‌شود که از این تعداد ۶۰ درصد تماس‌ها غیر ضروری و مزاحمت بوده و تنها ۳۰ درصد آن عملیاتی و ۱۰ درصد آن مشاوره و راهنمایی است.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود با اشاره به آموزش و پیشگیری در این حوزه، اظهار داشت: آموزش به بیش از مدرسه سطح شهر، بازدید ۴۰ مدرسه از ایستگاه‌های آتش نشانی، برگزاری ۳ دوره کلاس آموزشی جهت داوطلبین، برگزاری کلاس‌های آموزشی سیلاب، آبرسانی، پمپ نجات و علت یابی حریق با تلاش مربیان درون و برونی سازمان، برگزاری کلاس آموزش جهت ساکنین مجتمع‌های شهرک کوثر، برگزاری کلاس آموزشی برای کارکنان ادارات و شرکت‌های موجود، بازدید ۳۰ مرکز تجاری، ورزشی و آموزشی و... از جمله اقدامات این سازمان در راستای پیشگیری و آموزش در ۶ ماهه اول سال بوده است.
رضایی شاهرودی در پایان با بیان اینکه خریداری و تجهیز ۳ دستگاه خودروی سبک (مزدا)، ساختن و تجهیز یک دستگاه خودروی نیمه سنگین آتش نشانی توسط تیم جهاد خود کفایی سازمان و خرید یک دستگاه پمپ لجن کش خود مکش فول اتو ماتیک ۶ اینچ از جمله توانمندی‌های آتش نشانی محسوب می‌شود، عنوان داشت: اقدامات این سازمان در حوزه ورزشی کسب مقام دوم در مسابقات فوتسال ادارات در هفته دولت و برتری تیم در مسابقات جام رمضان شهرداری از جمله افتخارات این سازمان در حوزه ورزش در شش ماهه اول سال بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها