خبرهای داغ:
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی،

آیین کلنگ زنی مدرسه‌ شش کلاسه در روستای سطوه شاهرود+ تصاویر

در مراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در روستای سطوه شهرستان شاهرود، کلنگ مدرسه شش کلاسه دخترانه دوره دوم متوسطه توسط خیر مدرسه ساز مهندس فرج اله کیانی بر زمین زده شد.
کد خبر: ۹۱۸۲۹۰۸
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در مراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در روستای سطوه از توابع دهستان طرود شهرستان شاهرود، کلنگ مدرسه ۶ کلاسه دخترانه دوره دوم متوسطه توسط خیر مدرسه ساز مهندس فرج اله کیانی بر زمین زده شد.
سعید هژبری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان؛ در این مراسم با قدردانی از خدمات خیرین مدرسه ساز گفت: احساس مسئولیت اجتماعی خیرین مدرسه ساز، به توسعه عدالت آموزشی و خدمت به روستائیان وعشایر مناطق محروم کمک شایانی کرده است.
منوچهر فخری معاون استاندار نیز؛ با عنوان اینکه مسئولین باید بر قول‌هایی که به مردم می‌دهند پایبند باشند؛ در این مراسم بر انجام تعهدات (ساخت پروژه) تأکید کرد.
فرج اله کیانی؛ خیر مدرسه ساز نیز در این مراسم گفت: علی رغم اینکه فعالیت‌های اقتصادی این منطقه (استخراج معدن) با ارزش افزوده بالایی همراه نیست، ولی خود را به ایجاد اشتغال و کمک به معیشت مردم این روستا متعهد می‌دانم.
وی افزود: من به خاطر عشق به ایران و مردم ایران این مدرسه را در این روستا خواهم ساخت، هر چند که می‌توانیم زندگی راحت تری در هر جای دنیا که بخواهیم داشته باشیم، اما من مردم کشورم را رها نکرده و خود را مسئول آموزش و زندگی آینده هموطنان و فرزندان کشورم می‌دانم.
گفتنی است این مدرسه در زمینی با مساحت ۲۹۶۰ مترمربع در مجاورت سالن ورزشی روستا ساخته می‌شود و نمازخانه، کتابخانه و آزمایشگاه نیز برای این مدرسه پیش بینی شده است.
در این مراسم، سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود؛ معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان، مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان، رؤسای ادارات برق، میراث فرهنگی و سایر مسئولین حضور داشتند.
عکس: غلامرضا محروقی
ارسال نظرات
پر بیننده ها