معاون امور عمرانی استانداری سمنان با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند و جلب رضایت مردم باید در انجام امور همواره در اولویت باشد گفت: تلاش می کنیم در راستای اشتغال پایدار در روستاها گام برداریم.
کد خبر: ۹۱۸۳۰۵۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
جلب رضایت مردم اولویت دولت/کمک به اشتغال پایدار در روستاهابه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، منوچهر فخری درنشست بادهیاران و شورای اسلامی روستا‌های دهستان طرود، شهرستان شاهرود به مناسبت روز ملی روستا و عشایر در سخنانی با بیان اینکه مردم روستا کمترین توقع را دارند و نیازمند بیشترین توجه از سوی مسئولین هستند و باید صدای آن‌ها به گوش مدیران برسد به مشکلات دهستان طرود اشاره کرد و افزود: مشکل آب مردم روستای طرود بررسی و حل شود؛ مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تلاش کنند تا مشکلات حوزه دهستان طرود برطرف شود و در جهت جلب رضایت مردم بیش از پیش تلاش کنند.
وی گفت: کمبود‌ها و ضعف‌هایی در بخش ارائه خدمات به روستا هاو عشایر وجود دارد، اما نباید سایر کار‌ها و خدمات ارزشمند دولت در روستا‌ها نادیده گرفته شود.
معاون امور عمرانی استانداری سمنان خاطر نشان کرد: در راستای توسعه علم و دانش دختران روستای به همت یکی از خیرین مدرسه یک باب مدرسه ۶ کلاسه دخترانه در دهستان طرود ساز کلنگ زنی شد
فخری تصریح کرد: در راستای ضرورت ایجاد اشتغال پایدار در روستا‌ها و توانمند سازی زنان در سفر به دهستان طرود مقرر گردید ۲۰ فقره تسهیلات "وام کم بهره " از طریق صندوق کار آفرینی امید به زنان هنرمند و توانمند قالیباف در جهت توسعه کار گاه‌های قالی بافی روستا‌های دهستان طرود پرداخت گردد.
وی افزود: مشکلات کارخانه" فرآوری مس"طرود بررسی و پیگیری لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی مربوطه انجام خواهد شد تا با راه اندازی این‌کارخانه فرصت اشتغال برای جوانان روستا‌های دهستان طرود فراهم شود.
معاون امور عمرانی استانداری سمنان تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند تا نسبت به وعده‌ها خود در پاسخ به مطالبات و درخواست‌های مردم روستا جامع عمل بپوشانند، چرا که مردم، ولی نعمتان ما هستند و جلب رضایت مردم باید در انجام امور همواره در اولویت قرار گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها