خبرهای داغ:
رئیس پلیس راه آهن شمال شرق (۱) شاهرود خبر داد:

افزایش ۱۸۰ درصدی کشف کالای قاچاق در پلیس راه آهن شمالشرق (۱)

رئیس پلیس راه آهن شمال شرق (۱) شاهرود گفت: در سال گذشته ۱۸۰ درصد افزایش کشفیات در حوزه قاچاق کالا داشته ایم که مرهون زحمات همه پرسنل این پلیس است.
کد خبر: ۹۱۸۲۸۱۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
افزایش ۱۸۰ درصدی کشف کالای قاچاق در پلیس راه آهن شمالشرق (۱)سرهنگ محمود کریمی مقدم در صبحگاه مشترک پلیس راه آهن شمالشرق (۱) در شاهرود با حضور نیرو‌های انتظامی و بسیج ادارات الحدید در میدان صبحگاه این یگان در سخنانی با بیان اینکه نیروی انتظامی سازمانی مسلح در اطاعت فرماندهی کل قوا است افزود: هدف از تشکیل این نیرو، استقرار نظم و امنیت و نگهبانی و پاسداری از دستاورد‌های نظام در چارچون قانون است.
وی با اشاره به آیه ۸ سوره مائده که در آرم این نیرو بکار رفته است گفت: عدالت اجتماعی تنها یک موعظه اخلاقی نیست و فرمان حقیقی خداوند است و خادمان این نیرو خود را سربازان حکومت اسلامی دانسته و این آیه سرفصل همه کارهاست و تمام تلاش در راستای تحقق عدالت و مبارزه با ظلم و جنایات در راستای قانون است و امیدواریم پرچمدار راستین حکومت اسلامی باشیم.
رئیس پلیس راه آهن شمالشرق (۱) شاهرود با بیان اینکه این پلیس ۵۴۰ کیلوتر حوزه استحفاظی در مسیر ریلی تهران، مشهد را بر عهده دارد افزود: این مسئولیت بزرگی است که وظیفه آن بر عهده ماست و همه همکاران تلاش دارند به نحو شایسته آن را انجام دهند.
وی با بیان آماری از فعالیت‌های سال ۱۳۹۷ این یگان گفت: در سال گذشته حدود ۸۰ درصد جرایم خاص راه آهن مثل سنگ پرانی و تصادفات ریلی کاهش یافته است و در بحث سرقت‌های سریالی نیز همه کشف شد و باند‌های سرقت سازمان یافته دستگیر شدند.
کریمی مقدم با اشاره به قاچاق کالا و تاکید رهبر انقلاب در این موضوع نیز گفت: در سال گذشته ۱۸۰ درصد افزایش کشفیات در حوزه قاچاق کالا داشته ایم که مرهون زحمات همه پرسنل این پلیس است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها