مدیرکل راه آهن شمالشرق (۱) شاهرود گفت: نیروی انتظامی در کنار دستگاه خدمات رسان راه آهن در جهت اهداف و ماموریت‌ها با نهادینه کردن امنیت به توسعه راه آهن که کلید توسعه اقتصادی و پایدار کشور است کمک می‌کند.
کد خبر: ۹۱۸۲۸۷۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
امنیت سبب توسعه اقتصاد پایدار کشوربه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرشاد زادخور در صبحگاه مشترک پلیس راه آهن شمالشرق (۱) شاهرود در سخنانی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با اشاره به توسعه پایدار اظهار کرد: توسعه پایدار در گرو امنیت است و کشور جمهوری اسلامی در افق ۱۴۰۴ کشوری امن و توسعه یافته و با ثبات و اعتماد بخش باید باشد.
وی افزود: در حوزه توسعه پایدار، امنیت حرف اول را می‌زند و محور توسعه است و مولفه‌های امنیت علاوه بر مولفه‌های هویتی در مولفه همگرایی است که معیشتی و اجتماعی و فرهنگی و نهادی را شامل می‌شود.
مدیرکل راه آهن شمالشرق (۱) با تاکید بر همگرایی نهادی گفت: در راستای همگرایی نهادی دستاورد‌های بسیار تحقق می‌یابد که همگرایی پلیس و راه آهن از آن جمله است.
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در کنار دستگاه خدمات رسان راه آهن در جهت اهداف و ماموریت‌ها با نهادینه کردن امنیت به توسعه راه آهن که کلید توسعه اقتصادی و پایدار کشور است کمک می‌کند.
وی از تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی در راستای تعامل سازنده در جهت تحقق اهداف و ماموریت‌های این اداره کل تقدیر و تشکر کرد.
در پایان این برنامه با حضور دادستان شهرستان، جانشین و مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود و فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید سپاه ناحیه از پرسنل خدوم پلیس راه آهن و فرمانده این یگان و مدیرکل راه آهن شمالشرق (۱) و خبرنگاران خبرگزاری‌های جمهوری اسلامی و بسیج با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها