خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

باید از فرصت‌های دوران سربازی برای تعالی استفاده کرد

امام جمعه نهاوند با اشاره به اهمیت دوران سربازی گفت: یکی از دوران‌هایی که موجب شکل‌گیری شخصیت جوان می‌شود همین دوران سربازی است که باید در این ایام از فرصت‌ها در راستای تعالی استفاده کرد.
کد خبر: ۹۱۷۸۲۹۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸

باید از فرصت‌های دوران سربازی برای تعالی استفاده کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا در مراسم روز سرباز در جمع سربازان سپاه ناحیه نهاوند ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: قلب نوجوانان همانند زمین آماده کشت است و زمین به خودی خود محصول نمی‌دهد و هر بذری در آن بکارند همان محصول را خواهد داد.

وی افزود: ما بسته به اینکه پدر و مادر، معلمان و دوستان چه چیزی به ما یاد می‌دهند و ما چه مقدار از آنها یاد می‌گیریم به همان اندازه محصول تحویل خواهیم داد.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: در همین ۴۰ سال انقلاب کسانی بودند که خوب عمل کردند و مایه‌ افتخار کشور شدند مانند دانشمندان هسته‌ای، شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم یا جوانانی که امروز موشک‌هایی ساختند که هیبت پوشالی آمریکا را در هم شکستند و جوانان ما باید از این افراد الگوبرداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه نیز کسانی داریم که بیراهه رفته‌اند و مایه‌ شرمندگی و ذلت خانواده و جامعه شدند و طبیعی است که این رذیلت‌ها مادرزادی نبوده بلکه نتیجه انتخاب خودشان و تربیت خانواده است.

مغیثی‌نیا ابراز کرد: ما باید سعی کنیم از فرصت‌ها بهترین استفاده را ببریم و به بهترین شکل تربیت شویم تا آینده خود را در دنیا و آخرت خوب رقم بزنیم.

وی با اشاره به اینکه اتفاقات روزگار وسیله امتحان ما است، گفت: خداوند در همه حال اتفاقات را مدیریت می‌کند و اگر ما در این حوادث و اتفاقات به وظیفه خود عمل کنیم و رضایت خدا را در نظر داشته باشیم عزیز خواهیم شد.

امام جمعه نهاوند در پایان با اشاره به اهمیت دوران سربازی تصریح کرد: یکی از دوران‌هایی که موجب شکل‌گیری شخصیت جوان می‌شود همین دوران سربازی است که باید در این ایام از فرصت‌ها در راستای تعالی استفاده کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات