خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

100 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در ملایر برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از اجرای 100 عنوان برنامه با شعار «ما پیروزیم» به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۶۲۰۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷

100 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در ملایر برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ سیدجواد حسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به شعار محوری هفته دفاع مقدس با عنوان «ما پیروزیم» اظهار داشت: به مناسبت این ایام 100 عنوان برنامه متنوع از ۳۱ شهریور تا هفتم مهر در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: رژه موتورسواران و نمایش اقتدار با حضور نیروهای مسلح همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس با شعار «قدرت؛ توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح» در سطح شهر به نمایش گذاشته می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نواختن زنگ مقاومت در دبیرستان حاج فرهادی با حضور مسئولان شهرستان، افتتاح و بازگشایی مدرسه کوثر و تکریم و تجلیل از سربازان سپاه ناحیه ملایر همزمان با روز دوم هفته دفاع مقدس با شعار «دانش پژوهشی، معرفت جوانان و سربازان» را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

وی با اشاره به برگزاری سه یادواره شهدای آبروی محله در محله شمس‌آباد، شهید رجایی و بخش جوکار در فضای بیرونی ادامه داد: برگزاری صبحگاه مشترک با سخنرانی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان و حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و دیدار با امام جمعه ملایر از دیگر برنامه‌های این هفته است.

حسینی بیان کرد: در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس رزمایش گروه‌های جهادی و محرومیت‌زدایی با حضور تمامی بسیجیان در قالب ۵۰ گروه جهادی از اقشار مختلف مردم برگزار و با حضور در مناطق محروم اقدامات عمرانی و اقتصادی انجام می‌شود.

وی عطرافشانی از مزار شهدای دفاع مقدس در گلزار شهدای بهشت هاجر، محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته در دبیرستان نمونه سیفیه، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، حضور در نماز جمعه و برپایی ایستگاه سلامت و میز خدمت، تجلیل و سرکشی از فرماندهان، پیشکسوتان و خانواده‌های معظم شهدا، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و اجرای تئاتر خیابانی توسط بسیجیان هنرمند را  از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه بینش و تفکر نسل سوم انقلاب با نسل‌های اول و دوم متفاوت است، گفت: جوانان و نسل سوم انقلاب مخاطبان ما در برنامه‌های هفته دفاع مقدس هستند و تمام تلاش ما این است تا با زبان هنر و استفاده از ابزارهای هنری دستاوردها و فلسفه دفاع مقدس را به جوانان بشناسانیم.

وی با اشاره به اینکه تاثیرگذاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس و انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای آن به نسل جوان برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، ادامه داد: این برنامه‌ها امسال با توجه به اجرای برنامه‌های هنری و تئاتر متفاوت از سال‌های گذشته است.

حسینی همچنین هدف از گرامیداشت هفته دفاع مقدس را نشر، انتقال و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جدید دانست و افزود: رشادت‌ها، تجربیات و از جان گذشتگی غیور مردان ایران در هشت سال جنگ تحمیلی باید به نسل سوم انقلاب و نسل‌های آینده انتقال داده شود.

وی اظهار داشت: رزمندگان ما در ابتدای جنگ با تعداد اندک در مقابل دو لشکر تا دندان مسلح دشمن ایستادند و بدون ترس از سلاح‌های مدرن و تعداد بالای دشمنان، در این جنگ نابرابر پیروز شدند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: دفاع مقدس انقلاب و آرمان‌های نظام را در مقابل دشمنان بیمه کرد و به برکت دفاع مقدس جمهوری اسلامی امروز به اقتدار بالایی در جهان رسیده و دشمن از این اقتدار در هراس است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات