خبرهای داغ:
جانشین فرمانده قرارگاه تاکتیکی شهید همدانی:

بی‌بصیرتی و لذت‌طلبی دنیا دو عامل فراموشی غدیر بود

جانشین فرمانده قرارگاه تاکتیکی شهید همدانی بی‌بصیرتی و لذت‌طلبی دنیا را دو عامل فراموشی غدیر دانست و گفت: در مسیر یاری ولایت باید دقت کرد که هم نسبت به امر ولایت بصیرت داشت و هم اینکه نباید اسیر هوس‌ها و شیرینی‌های زودگذر دنیوی شد.
کد خبر: ۹۱۶۹۴۳۰
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

بی‌بصیرتی و لذت‌طلبی دنیا دو عامل فراموشی غدیر بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ سیدمحمد جنتی در جمع مرزبانان و رزمندگان تیپ انصارالحسین(ع) در قرارگاه تاکتیکی سردار شهید «همدانی» ضمن تشریح اهمیت و جایگاه موضوع ولایت اظهار داشت: ابلاغ ولایت از سوی پیامبر اکرم(ص) رسالتی بزرگ دانسته شد تا جایی که خداوند فرمود بدون این ابلاغ رسالت نبوت انجام نخواهد گرفت.

وی افزود: انحرافات مسلمانان و مشکلات جوامع اسلامی از جایی شروع شد که امر امامت و ولایت غدیر به فراموشی سپرده شد و امروز نیز برای پیشرفت و رفع موانع و گرفتاری‌های امت اسلام باید موضوع غدیر را احیا داشت.

جانشین فرمانده قرارگاه تاکتیکی شهید همدانی گفت: واقعه غدیر موضوعی تاریخی صرف نیست بلکه امتداد یک حرکت مبتنی بر هدایت و حاکمیت دینی در جامعه است بنابراین غدیر تا پایان تاریخ و روز قیامت امتداد دارد.

وی بی‌بصیرتی و لذت‌طلبی دنیا را دو عامل فراموشی غدیر دانست و بیان داشت: در مسیر یاری ولایت باید دقت کرد که هم نسبت به امر ولایت بصیرت داشت و هم اینکه نباید اسیر هوس‌ها و شیرینی‌های زودگذر دنیوی شد.

جنتی همچنین به ذکر برکات و دستاوردهای ولایت و جاری شدن غدیر در جامعه پرداخت و گفت: در تاریخ چهل ساله انقلاب، حوادث سختی برای این کشور ومردم و پیش آمد که پشت سر گذاشتن آنها جز با رهبری ولی فقیه و ولایت پذیری مردم ممکن نبود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات