خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان نهاوند:

ماندگاری انقلاب اسلامی در گرو داشتن وحدت کلمه است

امام جمعه شهرستان نهاوند گفت: ۴۰ سال تجربه ملت بزرگ ایران، نتیجه‌اش این است که اگر می‌خواهید این انقلاب بماند، توسعه پیدا کند، تقویت شود، ادامه داشته باشد و به دست امام زمان(عج) برسد راهش همین است که وحدت کلمه داشته باشیم.
کد خبر: ۹۱۶۸۱۷۶
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸

ماندگاری انقلاب اسلامی در گرو داشتن وحدت کلمه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در آئین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) شهرستان نهاوند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر همچنین شهید قدوسی اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می فرماید «اگر شما تقوا پیشه کنید و صبر و مقاومت داشته باشید از کید و مکر و توطئه‌های دشمن ضرری نخواهید دید» که ما مفهوم این آیه را در طول ۴۰ سال گذشته تجربه کردیم و تجربه از علم هم بالاتر است.

وی با بیان اینکه چهل سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی گذشت، گفت: دهه ۶۰ سخت‌ترین دوران انقلاب اسلامی بوده است، گروهک‌های منافق به جان این مردم بی‌دفاع افتادند و ۱۷ هزار انسان بی‌گناه را به شهادت رساندند و بعد از آن جنگ را به مردم ما تحمیل کردند که ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب شد.

امام جمعه شهرستان نهاوند ابراز داشت: همه حول محور مقاومت متحد بودیم و ۴۰ سال گذشته است و فقط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۴۰ هزار شهید آن هم از نیروهای رسمی خود تقدیم این نظام و انقلاب کرده است .

وی ادامه داد: اینها همه سرمایه انقلاب اسلامی هستند و همین‌ها باعث شد که انقلاب بماند و ماندگار باشد.

مغیثی تصریح کرد: فتنه‌ها گذشت، آیه شریفه و روایت و ۴۰ سال تجربه ملت بزرگ ایران، نتیجه‌اش این می‌شود که اگر می‌خواهید این انقلاب بماند، توسعه پیدا کند، تقویت شود، ادامه داشته باشد و به دست امام زمان(عج) برسد راهش همین است که وحدت کلمه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: محور وحدت نیز ولایت فقیه و شخص ولی فقیه است و علاوه بر این مقاومت، صبر و مهمتر از همه آنها تقوا داشته باشیم و گناه نکنیم، چراکه گناه سم مهلکی برای زندگی‌های شخصی و اجتماعی ما است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات