خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: امیدواریم همه مسئولان وحدت داشته باشند و اصل برای دولت و مسئولان خدمت‌رسانی صادقانه و ایجاد وحدت باشد.
کد خبر: ۹۱۶۸۱۱۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹

اصل برای دولت و مسئولان خدمت‌رسانی صادقانه و ایجاد وحدت باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی امروز در دیدار استاندار و مدیران استان همدان که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار داشت: مسئولیت در جامعه اسلامی یک فرصت است و باید آن را قدر بدانیم.

وی با بیان اینکه همیشه فرصت‌ها امکان تبدیل شدن به تهدید را دارند بنابراین باید مراقب اوضاع باشیم، گفت: فرصت‌ها در چشم بر هم زدنی تمام می‌شوند کمااینکه در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی نیز مسئولیت‌ها و مقام‌ها جابجا شده‌اند و این روند برای دیگران نیز ادامه دارد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه از زحمات و خدمات خدمتگزاران دولتی که برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم، افزود: شهید رجایی و شهید باهنر با خدمت صادقانه و خدمت‌رسانی به مردم ماندگار شدند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از افراد خدمت کردند اما فراموش شدند چراکه صرف خدمت کردن راز ماندگاری نیست، افزود: خدمت به مردم باید صادقانه، خالصانه و مجاهدانه باشد.

شعبانی با تاکید بر اینکه باید از  فرصت مسئولیت‌ها برای ماندگاری استفاده کرد علت ماندگاری را خدمت‌رسانی به مردم دانست و گفت: دولت ۲ سال برای خدمت به مردم فرصت دارد که این مدت، فرصت زیادی است و می توان تحولات بسیاری در کشور ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه تفاوت نظام اسلامی با سایر کشورها در اسلامیت آن و خدمت در نظام اسلامی بستر تأمین دنیا و آخرت مردم است، گفت: حکومت باید دنیای مردم که همان اقتصاد است را تامین کند، همچنان که اسلام نیز دین توجه محض به آخرت نیست و بر همین اساس مشکلات اقتصادی مردم باید حل شود.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه توجه به اقتصاد و فرهنگ بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری در اولویت است و باید مورد توجه قرار بگیرد، اظهار داشت: وحدت و همدلی در استان همدان نشانه آینده روشن استان است.
وی با تاکید بر عدم پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی اضافه کرد: کار و مدیریت جهادی ما را در جنگ فرهنگی با دشمنان پیروز می‌کند.

شعبانی با بیان اینکه امیدواریم همه مسئولان وحدت داشته باشند و اصل برای دولت و مسئولان خدمت‌رسانی صادقانه و ایجاد وحدت باشد،  افزود: در خدمت در نظام اسلامی باید معیشت مردم فراهم شود و زمینه رشد فرهنگی جامعه ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه در شأن نظام اسلامی نیست که منطقه‌ای پیشرفت داشته باشد و جایی دیگر نداشته باشد، افزود: امیدواریم سند توسعه استان همدان محقق شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان هفته دولت را فرصت مناسبی برای آسیب‌شناسی فعالیت‌ها برشمرد و گفت: هفته دولت فرصتی برای آسیب‌شناسی کم‌کاری‌ها و جبران اشتباه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات