خبرهای داغ:
مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان:

بنای کار دفتر نمایندگی ولی فقیه مصون‌سازی و حفظ سازمان بر صراط مستقیم است

مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت: بنای کار دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ32 انصارالحسین(ع) مصون‌سازی و حفظ سازمان بر صراط مستقیم بوده است.
کد خبر: ۹۱۶۶۰۷۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸

بنای کار دفتر نمایندگی ولی فقیه مصون‌سازی و حفظ سازمان بر صراط مستقیم استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام مسیح‌اله عبدی در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان تعامل بین حوزه‌های مختلف یگانی با حوزه نمایندگی ولی فقیه را مایه برکات و منشأ موفقیت‌ها دانست و اظهار داشت: همواره با وحدت بین حوزه‌های گوناگون و همکاری آحاد سازمان، در پیشبرد اهداف نتیجه گرفته‌ایم و برای هدایت و تعمیق معنویت عقیدتی و سیاسی تلاش کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه مدیریت، عرصه رشد و شکوفایی استعدادها است، عنوان کرد: در طول دوران مدیریت سعی داشته‌ایم این رشد و استعداد را در خدمت اعتلای سازمان سپاه قرار دهیم.

مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان افزود: بنای کار دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ32 انصارالحسین(ع) مصون‌سازی و حفظ سازمان بر صراط مستقیم بوده است.

وی اظهار داشت: در مدیریت اسلامی آنچه عزت است، بودن در طاعت الهی است و آنچه ذلت است قرار داشتن در معصیت الهی است.

همچنین در این برنامه، سرهنگ ولی بهاریان، فرمانده تیپ32انصارالحسین(ع) همدان و نیز حجت‌الاسلام محمود قربانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این یگان در سخنانی کوتاه به بیان نقطه نظرات خود در زمینه تعامل سازمانی و مدیریت هدف‌گرا در سطح یگان پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات