خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد رمز پیشرفت را همدلی و وحدت دانست و گفت: باید وحدت در شهرستان حفظ شود چرا که هدف ما یکی است و بروز اختلاف برای شهر آفت است.
کد خبر: ۹۱۷۵۲۷۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳

رمز پیشرفت همدلی و وحدت استبه گزارش سرویس مساجد و محلات خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در شورای اداری اسدآباد که با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان برگزار شد، اظهار داشت: دوران فرمانداری آزادبخت در اسدآباد بسیار پربار بود و اقدامات خوبی در زمان وی انجام شد.

وی ادامه داد: فرماندار کنونی نیز عنصری صادق و توانمند است که از ایشان در کنار معاون جدید خود آقای عبدکوند انتظار خدمتی بیش از پیش را داریم.

امام جمعه اسدآباد همچنین ضمن تقدیر از فعالیت‌های یزدان آزرمی، معاون سابق فرماندار گفت: باید وحدت در شهرستان حفظ شود چرا که هدف ما یکی است و بروز اختلاف برای شهر آفت است.

وی افزود: برخی وحدت موجود را دوست نداشته و می‌خواهند حواشی را بر اصل غالب کنند.

حسینی‌مجد در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از فعالیت‌های رنجبرزاده، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دیدارهای اخیر با وزرا بسیار خوب و عاملی برای پیشرفت شهرستان است.

وی در پایان ضمن تقدیر از عکس العمل به موقع نهادهای انتظامی و امنیتی برای حل حادثه قتل هفته گذشته گفت: رمز پیشرفت شهرستان همدلی و وحدت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات