خبرهای داغ:
فرماندار تویسرکان:

عملیات غرورآفرین مرصاد با محوریت بچه‌های استان همدان بود

فرماندار تویسرکان با اشاره به ایثارگری و شهادت مردم تویسرکان گفت: فصل الخطاب دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل و در عملیات غرورآفرین مرصاد با محوریت بچه‌های استان همدان به ویژه غیورمردان شهرستان تویسرکان است.
کد خبر: ۹۱۵۹۸۹۸
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵

عملیات غرورآفرین مرصاد با محوریت بچه‌های استان همدان بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سیدرسول حسینی در آیین بزرگداشت روز تویسرکان در سالن فردوسی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: محور نامگذاری ۵ مرداد به عنوان روز تویسرکان سه شاخصه اساسی و درست دارد و اولین شاخصه، ایثارگری و شهادت است که فصل الخطاب دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل و در عملیات غرورآفرین مرصاد با محوریت بچه‌های استان همدان به ویژه غیورمردان شهرستان تویسرکان است.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم رفتار، گفتار، کردار آن عزیزان را الگو و سرمشقی برای زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهیم.

فرماندار تویسرکان عنوان کرد: دومین شاخصه پاسداشت 166 سال برگزاری نماز جمعه در شهرستان تویسرکان است که حجت الاسلام موحدی چهاردهمین امام جمعه شهرستان است.

وی ادامه داد: سومین شاخصه این نامگذاری نیز مردم شریف و متدین این شهرستان است که همیشه و در همه صحنه‌ها یاور انقلاب، نظام و دولت بوده وهستند.

وی تصریح کرد: امیدواریم با تأسی از برنامه‌های سال گذشته و امسال و رفع خلأها و تنگناهای موجود روز بهتری از امروز را برای روز تویسرکان در آینده برگزار کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات