خبرهای داغ:
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی:

عملیات مرصاد یک درس ماندگار و جاوید برای نسل‌های بعدی بود

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از روزهایی که بیشترین شهید در تویسرکان تشییع شد زمانی بود که شهدای عملیات مرصاد در این شهر تشییع شدند و این یک افتخار بزرگی برای شهر تویسرکان و یک درس ماندگار و جاوید برای نسل‌های بعدی بود.
کد خبر: ۹۱۵۹۸۹۷
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸

عملیات مرصاد یک درس ماندگار و جاوید برای نسل‌های بعدی بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، محمدمهدی مفتح در آیین بزرگداشت روز تویسرکان که در سالن فردوسی شهرستان تویسرکان برگزار شد، اظهار داشت: ظرفیت‌های بزرگی در شهرستان تویسرکان برای توسعه و رشد اقتصادی و اشتغال وجود دارد، اما متاسفانه این ظرفیت‌ها به فعلیت در نیامده بود برای اینکه بتوانیم این کار را انجام بدهیم جلساتی در شورای فرهنگی داشتیم که یک روز را به‌نام روز تویسرکان نامگذاری کنیم.

وی افزود: نامگذاری یک روز به‌نام تویسرکان، بهانه‌ای بود برای اینکه تمام کارها، اقدامات و ... که می‌تواند این ظرفیت‌ها را به فعلیت در آورد برنامه‌ریزی شود بنابراین روزهای مختلفی مورد بررسی قرار گرفت و روز ۵ مرداد انتخاب شد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۵ مرداد به مناسبت اینکه سالروز عملیات مرصاد بود و جوانان تویسرکان در این روز خدمت بزرگی به انقلاب و تداوم انقلاب اسلامی کردند.

وی ابراز داشت: زمانی که منافقین و دشمنان این انقلاب تا نزدیکی‌های مرز تویسرکان تا دره چهاربر پیش آمدند، در آن روزهای پایانی جنگ زمانی که ایران آتش‌بس را پذیرفته بود، استکبار جهانی در قالب منافقین به مرزهای ایران حمله کرد و این جوانان تویسرکان بودند که در دره چهارزبر توانستند این نیروهای مهاجم و منافق را متوقف کنند تا نیروهای دیگر برسند و در این روز به شهادت رسیدند.

مفتح عنوان کرد: یکی از روزهایی که بیشترین شهید در شهرستان تویسرکان تشییع شد زمانی بود که شهدای عملیات مرصاد در این شهر تشییع شدند و این یک افتخار بزرگی برای شهر تویسرکان و یک درس ماندگار و جاوید برای نسل‌های بعدی بود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مناسبت دیگر که شاید مقدم از نظر زمانی هم باشد بحث برگزاری نماز جمعه است که نشانگر میزان تدین و تقید مردم عزیز تویسرکان به مبانی دینی است، مردمی عمیقا متدین که سال‌ها و دهه‌ها و بیش از ۱۶۰سال در این شهر سابقه اقامه نماز جمعه داریم.

وی با بیان اینکه این دو مناسبت و دو تابلو به خوبی می‌تواند تویسرکان را نشان بدهد، گفت: بر این اساس مقرر شد روز ۵ مرداد، روز تویسرکان را گرامی بداریم و در این خصوص آنچه می‌توانیم بحث و گفتگو کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات