خبرهای داغ:
استاندار همدان گفت: تویسرکان پیشینه‌ای به بلندای تاریخ دارد که آرامگاه مطهر حضرت حقوق النبی(ع) که در ۶۰۰ سال قبل از میلاد مسیح می‌زیسته و در این منطقه مدفون است نشان از مردمانی بزرگ دارد.
کد خبر: ۹۱۵۹۹۱۶
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴

تویسرکان پیشینه‌ای به بلندای تاریخ داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سید سعید شاهرخی در آیین بزرگداشت روز تویسرکان اظهار داشت: نامگذاری روز تویسرکان با توجه به قدمت برگزاری نماز جمعه و سالروز عملیات مرصاد که شهرستان تویسرکان شهدای بسیاری در این عملیات تقدیم کرد، انتخاب شایسته‌ای است.

وی با بیان اینکه میانگین سنی این شهدا 18 سال بود، افزود: یکی از اقدامات شجاعانه و مسئولیت‎پذیری این جوانان در عملیات مرصاد به منصه ظهور در آمد.

استاندار همدان گفت: ۳۸ شهید نشان دهنده اهمیت حضور به موقع این عزیزان در عملیات مرصاد است و اما کار به اینجا ختم نشده جوانان این خطه ۷۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

وی ادامه داد: مردم این دیار یک هزار و ۴۶۷ جانباز و ۴۳ آزاده سرافراز را به عنوان سند افتخار در حمایت از آرمان‌های بلند امام راحل و رهبر فرزانه در کارنامه خود دارند و چهار شهید مدافع حرم نیز تقدیم انقلاب کرده‌اند.

شاهرخی ابراز داشت: تویسرکان پیشینه‌ای به بلندای تاریخ دارد که آرامگاه مطهر حضرت حقوق النبی(ع) که در ۶۰۰ سال قبل از میلاد مسیح می‌زیسته و در این منطقه مدفون است نشان از مردمانی بزرگ دارد که میزبان پیامبری عظیم بودند و هر جای تاریخ تویسرکان را که نگاه می‌کنیم پر از افتخار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات