خبرهای داغ:
در راستای برگزاری اجلاسیه شهدا؛

جلسه استادیار و سرمربیان صالحین شاهرود

جلسه استادیار با سرمربیان صالحین سپاه ناحیه شاهرود در راستای برگزاری اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۹۱۱۸
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
جلسه استادیار و سرمربیان صالحین شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه استادیار با سرمربیان صالحین سپاه ناحیه شاهرود با حضور فرماندهی و جانشین سپاه ناحیه و فرماندهان حوزه‌های بسیج مساجد و محلات و معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه در محل اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود در منطقه وادی السلام برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی استادیار صالحین شهرستان شاهرود در سخنانی با ذکر حدیثی از امام رضا (ع) و با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود این اجلاسیه و یادواره‌ها را در راستای کار‌های ایجابی فرهنگی توصیف کرد و افزود: با توجه به هجمه دشمنان و تاکیدات رهبر انقلاب بر جنگ نرم، اجرای برنامه‌های فرهنگی، چون یادواره و اجلاسیه شهدا در راستای واکسینه کردن جامعه در مقابل تهدیدات دشمنان بسیار اثر بخش و مهم است.
وی با تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری اجلاسیه شهدا بر حمایت از این گونه برنامه‌های اثرگذار فرهنگی در شهرستان تاکید کرد.
در این نشست سرهنگ پاسدار جواد عبیری فرمانده سپاه شاهرود نیز با خیرمقدم و تقدیر از توجه استادیار صالحین و سرمربیان شهرستان با اشاره به برگزاری این اجلاسیه و بازخوانی عملیات مرصاد به تشریح اهداف این اجلاسیه و بازخوانی این عملیات پرداخت و بر همراهی و همکاری استادیار و سرمربیان صالحین در اجرای بهتر این برنامه عظیم فرهنگی تاکید کرد.
سرهنگ پاسدار احمد حسین پور جانشین سپاه و مسئول برگزاری میدانی اجلاسیه شهدا نیز با ارائه گزارشی از روند اجرایی کار به تشریح این اجلاسیه و بازخوانی عملیات مرصاد در قالب اجرای نمایش میدانی بر بال ملائک پرداخت و در پایان استادیار و سرمربیان صالحین از محیط برپایی اجلاسیه و برگزاری نمایش بازدید کردند.
لازم به ذکر است سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود با محوریت بازخوانی عملیات مرصاد و اجرای نمایش بر بال ملائک ۱۵ تا ۲۰ مرداد ماه از ساعت ۱۸ در منطقه عمومی وادی السلام شاهرود برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها