خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

روز جهانی قدس، نماد ظلم‌ستیزی و وحدت امت اسلامی است

در بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان آمده است: روز جهانی قدس، به نماد ظلم‌ستیزی و وحدت امت اسلامی، غلبه قدرت نرم اندیشه مقاومت و شکست رویای از نیل تا فرات، خاورمیانه بزرگ و معامله قرن تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۱۴۳۶۲۸
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰

روز جهانی قدس، نماد ظلم‌ستیزی و وحدت امت اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

با گذشت 40 سال از صدور پیام تاریخ‌ساز امام راحل معروف به روز جهانی قدس، این روز در بستر ماه صبر و استقامت رمضان المبارک به نماد ظلم‌ستیزی و وحدت امت اسلامی، غلبه قدرت نرم اندیشه مقاومت و شکست رویای از نیل تا فرات، خاورمیانه بزرگ و معامله قرن تبدیل شده است.

با توجه به تحولات منطقه‌ای دشمن بی‌تردید راهپیمایی امسال روز قدس باطل السحر نظام محاسباتی آمریکا، صهیونیست و خط خبیث و نفاق آلود متحدان و آل‌های منطقه‌ای آنان در معامله، سازش، عادی‌سازی روابط و نابودی آرمان فلسطین خواهد بود.

بسیج فرهنگیان استان همدان ضمن حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین، همگان را به حضور گسترده و پرشور در این راهپیمایی دعوت نموده و اعلام می‌دارد:

  • فلسطین اولین مسئله جهان اسلام تا نابودی غده سرطانی صهیونیست می‌باشد.
  • تنها گزینه قطعی ما در برابر توطئه های داخلی و منطقه ایی آمریکا و غرب، مقاومت است.
  • بعد از تجربه خسارت بار برجام و اثبات غیر قابل اعتماد بودن آمریکا و اروپا که در اوج اختیارات دولتمردان انجام گرفت ، تنها راه مقابله با فشارها وتهدیدات دشمن در جنگ اراده‌ها و اقتصادی را، تغییر رویکرد مسئولین از نگاه منفعلانه به خارج، تکیه بر روحیه جهادی و انقلابی، توان داخلی کشور، خاصه جوانان دانسته و اختیارات گسترده و بی‌سابقه موجود آنان را مکفی در انجام مسئولیت‌ها و پاسخگویی به وظایف قانونی جهت خدمت‌رسانی بی‌منت به ملت و رفع سوء مدیریت‌ها، و حل مسائل و مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور می‌داند.

انتهای پیام/                                               

ارسال نظرات