دعوت امام جمعه و استاندار همدان برای حضور در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان با صدور بیانیه‌ای مشترک از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.
کد خبر: ۹۱۴۳۶۱۸
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱

دعوت امام جمعه و استاندار همدان برای حضور در راهپیمایی روز قدسبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان و سید سعید شاهرخی استاندار همدان با صدور بیانیه‌ای مشترک از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است:

فرا رسیدن روز جهانی قدس که یادگاری ارزشمند از رهبر کبیر انقلاب در پاسداشت آرمان فلسطین، مقاومت و تقویت روحیه جهاد و پایداری است، بار دیگر دل‌های مسلمانان جهان را متوجه قدس شریف به عنوان نماد ایستادگی در برابر صهیونیسم جهانی به سرکردگی آمریکا می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز صهیونیسم جهانی در پی معامله قرنی است که تشت رسوایی آن از مدت‌ها قبل و با انتقال سفارتخانه آمریکا در سرزمین‌های اشغالی به قدس شریف، به صدا درآمد و همه جهان منظور اشغالگران و استکبار از معامله قرن را متوجه شدند که این همان کمک به صهیونیستی شدن سرزمین‌های اشغالی و پاک سازی هرچه بیشتر فرهنگ و نژاد عربی- اسلامی از این سرزمین‌ها به خصوص قدس شریف است و این نقشه شوم از نگاه همه مسلمانان و مردم آزاده جهان باطل و غیرقابل قبول است.

این بیانیه می‌افزاید: در این برهه حساس برای مسلمانان جهان، از مردم مومن و روزه دار استان همدان دعوت می‌کنیم همگام با همه ملت بزرگ ایران؛ ضمن تجدید بیعت با آرمان شهدا و انقلاب و در اطاعت از امام راحل (ره)، فرامین رهبر معظم انقلاب و تاکید دولت در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور گرم و باشکوهی داشته تا ندای مظلومیت فلسطین را بار دیگر به گوش جهانیان برسانیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات